Sunday, May 25, 2008

Agyon zene

Végképp lemondtam a Petőfi rádió hallgatásáról a fürdőszobában, betelt a (fogmosó)pohár. Volt egy rövid Kossuth-próbálkozás, de nem vált be az sem, mégis inkább több zenére vágyok, mint hajóvonták találkozására. Úgy tűnik, a '48-as szabadságharc alakjai nem inspirálják a rádióműsorok készítőit.


Úgyhogy péntek délután váltottam MR3 Bartókra. Eddig jók a tapasztalatok, teljesen relaxál a komolyzene, nem hallgatok ilyesmit ezen kívül. Mozart-ra szarni pedig egyenesen fenséges. Vasárnap délelőtt orgonaszóra zuhanyozni igazán lélekemelő, és volt egy nagyon vicces délelőtti gyerekműsor, amely a gyereknapra való tekintettel fél 12 helyett 12-ig tartott, és megtudtuk belőle, hogy a zongora milyen sok más hangszer hangját képes utánozni, a zenész játékstílusától függően.

Tehát maradunk Bélánál, mondjuk már nagyon kíváncsi vagyok, milyen egy pörgős reggeli műsor egy ilyen adón (hehehe).

Ha nem válik be, váltok a Periszkóp rádióra, vagy nem is tudom, mi van még? Mediterrán, Régió, egyebek?

2 megjegyzés:

Renato Csatich said...

én a jugó adókra szavazok.
nekem van egy világrádióm, azon még a kínai hablaty is bejön, viszem is majd a próbaterembe.

Mityo said...

azok is jók néha, csak a hírek miatt mégis a magyar nyelvűket szoktam választani.