Tuesday, May 6, 2008

Munkahelyi bloggolás

van valami perverzió abban, ha a munkahelyünkön szakítunk időt a saját dolgainkra. pl. ha körülöttem nyüzsögnek a munkatársak mindenféle pályázatokkal kapcsolatban, én pedig addig kimértem pötyögöm a magamét. igazi szabadságérzet.
elsőnek a munkahelyem külső tényezőiről: ha kint 18 fok van, nálunk akkor van 30, így ki lehet számolni, hogy nyáron negyven fokban milyen hőmérsékletben kell majd néznem a monitort a kiszáradt szemeimmel (most éppen szalonnáznak mellettem a női munkatársak, ebben a melegben...fülledt falatozás). irodai hangulat, fénymásoló, fax, két számítógép, amiből az egyiket kiskirályként birtokolhatok.
az egyesület, ahol félállásban vagyok, a túléléséért küzd. a béremet a munkaügyi adja. két hónapot vártam az első fizumra: 47.000 ft-ra:)
gőzölög a kávé.

(ma délután forgatunk egy rövidet, lezárom az onlysuckerst. elvágom a karmikus szálakat végre. 2007 december 1-e volt az első post a blogban, akkor még úgy számoltam, hogy max. másfél hónapos lesz a projekt:)

0 megjegyzés: