Thursday, July 31, 2008

Berlin II.

Huuu, gyerekek! Ez volt eddig a Münchenben vagyunk. Német a billentyüzet, el fogok írni..
Gyors szószedetekben írok, mert megyünk sörözni:
1. nap Babócsa-Körmend-Stájer almavidék (vadkemping, amit a benzunkutas ajánlott fel, olyan kis kedves volt, hát hallgattunk rá)

Ilyen kis vidéken.

2.nap -> Leoben
Elsö két kilométer: szerelés. Ezt hosszabban kifejtem majd, mert délután hatig itt álltunk, jól legégett a Panni, de találtunk egy patakot kis vizeséssel, kis pisztrángfélékkel, ott csobbantunk, 17 fokos kristálytiszta viz. Hatkor indulás, 15 perc, moci lefullad. Megoldás: gyertyacsere, kis pihenés és megyünk. Aznap még kétszer robbantunk le. Elfáradtunk, Leobenben vagyunk, a térkép jelöl egy kempinget, odamegyünk lakni. 22 euro egy lakókocsi, szép puha ággyal, zuhannyal, kihasználjuk. Kaja: pirosaranyas-kenyér, mert elfelejtettünk a nagy szerelésbe
bevásárolni. Reggel: minden ok, kipihenve, motor jól indul, a látvány a következö:
Szembe kocsi, egész évre bérelt, azaz kijönnek hétvégére a kisöregek és lám kertészkednek,
pohengetnek. Nagyon tühtig kis kézifünyiróval.

3. nap -> Wolfgangsee
St.Wolfgang-ba értünk. A motor egész nap szuperül ment, semmit se szereltünk, egyszer egy hágon egy busz miatt megálltunk, mert 5-el ment felfele és nem akartuk egyesbe szétsütni a mocit. Ekkor jön két biciklis (5 km-e felfelé megy az út, nem kis emelkedön), akik odaszólnak: "Szevasztok magyarok!" Szép dolog, nem? Tehát, ez jó nap volt, amit elterveztünk, azt is mentük, gyerekek, ezek az österrische hegyek, hihetetlen, aki nem volt erre, az jöjjön, félelmetes, pl. a hugom is egy 1700m-es szirten dolgozik egy szállodában, nemtudok mit mondani. Éppen a hugomat látogattuk itt, nem is egyedül. Egy komplett Arató család találkozóra érkeztünk, ugyan egy nappal késöbb, mint terveztük. Lám:
Bátyám alszik épp :) Filmeztem is közben, de azt majd összevágva kapjátok késöbb. Milyen hely ez is, nemrossz, mi:

Este panzióban aludtunk, megbeszéltük a növel, hogy elék egy ágy, igy olcson szálltunk, ráadásul a hugom meghivott. Jó volt, falusi kajával.
Majd elfelejtem, mindenképp meg akarom osztani a kis szobrocskát veletek, ami a templom mellett található, a fötéren:

A kis figurák balról jobbra haladva elöször nem tudják, mit csináljanak, majd a himtagjuk bepamacsozását, önmellfogást illetve durva fenékmosást kezdenek mutatványszerüen intézni, - mint megtudtuk - felhívva ezzel a drasztikus vizfogyasztásra a figyelmet.

4. nap -> München
Megint egy jó kis nap volt, semmi szerelés, kitüzött cél teljesitve. A Zsófiékhoz jöttünk, aki a Panninak, meg a BTnek is csapikapija volt boldog kiscserkész korukban, este úgy berugtam, deszép volt. Amig jöttünk, kinéztük a Chimsee-t, hogy ott megállunk fürdeni (bajor Balaton), hát itt egy komplett kis egészség paradicsom volt. Mindenki biciklizett, 20as csapatokban, meg nagyon menö nordig-volkingoltak (mikor sétabottal gyalogolnak, uj sport, otthon is divatos lesz), mindenki boldog volt és sokan, ugy felhuztam magam ezen, vagyis mind a ketten, mert bezzeg a 18 fokos vizbe uszni azt nem mennek be, mert az hideg, ezért nincs a tónak rendes bejárata, iszapos és piócás ´s mi motorral mentünk, gonoszok vagyunk, ugy néztek minket, majdnem kaptak két nagy pofont. Elmentünk, egyenesen Münchenbe, mert már sörre meg cigire vártunk.
Maradtunk itt pihenni egy napot, majd holnap indulunk tovább, szereltem a mocin, úgy megelözöleg, most minden nagyonszupi rajta, pöcc-röff, megy ahogy akarjuk. Reggel ez a bácsi ült a kertben. Kedves úr, szereti a könnyüzenét.

Szevasztok! Minden jót otthonra. Á, a royalban egyszer majd söpörjetek fel :) Szevvvaaa!

mz said...

Nagyon jó! Végigizgultam az egész történetet, hiszen minden egyes nap beszámolója egy-egy kis kalandregény. A fotók sokat sejtetnek; engem leginkább a stájer almavidék gazdasági épületei érdekelnének, meg hogy mekkora területen gazdálkodnak ott az emberek, és hogy milyen típusú traktorokat használnak. Megy még a vetésforgó, vagy a komposztra bíznak mindent?
Nyilván rákérdeztetek ilyesmire, úgyhogy élőszóban majd kifaggatlak benneteket.