Saturday, October 4, 2008

Majd' két év

Költözöm. A Royalból. A RC klub és központi épületéből, mely eddig a Control Stúdió 1-es Labornak is mababiztos helye volt.

Most nekiállok, kimeszelem a szobát, amiben két éve decemberben léptem be, a két boltív - mintegy a vénuszdombok leplezetlen, valós szépségét tükrözvén - bizalmas szállást nyújtottak, alatta - ha melegem épp nem is volt - vígan készültek videók, zenék, képek, videó, zene és képkészítő masinák, kameraemelő, hangszererősítő s készült az a rengeteg pörkölt, nokedli ésatöbbi.
Vitáztam a Csongival netpénzen, a főbérlőbel hólapátoláson, a szomszéddal és a rendőr úrral a bulik miatt.


A legelső elkészült kép a lakásban.
A konyha akkoriban :)
És később:




Kis statisztika:
Itt laktam 672 napot és 671 éjszakát.


Elkészült ételek száma (22 hónap alatt)
130 fogás
összesen 195 kg nyersanyagból! (víz not included)
(ebből 27x krumplistészta, 19x pörkölt nokednli)
Elfogyasztott sörök száma: 89 üveg saját fogyasztás, 392 üveg bulikból maradt. (Ez 9800 forint a Match-ban visszaváltva.)
(A Lacival való lakás érdekes szakasza volt életemnek. Tudod Laci!:))



Bulik száma: 47
ebből 23 parti 15 fő feletti résztvevővel!
27x tartottunk főzős bulit, ezekből 11 buli volt 15 fő feletti!

Elhasznált WC papír 22 hónapra: 141 tekercs (gondoltátok volna)
(éves átlag: 71 tekercs!)

Összes befizetett bérleti díj: 352.000,-
Körülbelüli befizetett rezsi: 288.000,-

Most írok a számítógépről, amit nemsokára kipakolok a szobából. Ezzel zárul a "Király utca 61, fszt. 1-es" lakás. Remek két év volt, most pedig megyek remek két évet tölteni máshol. Az internet-kábelen majd más gép szippant biteket, de ez így helyes.
Kösz mindenkinek minden részvételt, minden segítséget, támogatást, seggberúgást ésatöbbit, hogy és mert és miközben és mialatt itt laktam.

3 megjegyzés:

Renato Csatich said...

én ott voltam!:)

mz said...

elszomorodtam :(

Mityo said...

Ez nagyon szép volt, csak kicsit pontatlan. Szóval a történeti hűség miatt érdekelne, hogy pontosan hány darab segítséget, támogatást és sekkberúgást kaptál?