Thursday, November 27, 2008

Kattintoottam

megunván számos rádióadót az mr1 kossuthra kattintoottam kedd éjfélkor (talán). elhangzott egy interjú Dus Polettel, akit én anno a rövidéletű estfm rádióban hallottam, mint műsoevezetőt. szó volt utcaszínházról, jáváról, de igazából meghallgatni kéne, izgalmas meg tanmese, viszont: akárhogy kerestem, nem találtam a kossuth hangtárában, ha egyáltalán feltették már. aki megtalálná netán, áldja meg a mikulás és tegye fel, vagy küldje el nekem. én is ránézegetek még. addig is:

Yava punk

2 megjegyzés:

Renato Csatich said...

a youtube-on is lehet találni Dus Polettes videjókat, még nem néztem meg őket, de majd..

viann said...

Megnéztem, azok nem olyanok :( Nahát. Csudacsaj, jó volt hallgatni. Meg a riporter is megér egy misét. Kicsit kossuthos-modoros, de tuti. Félálomban biztos. Ha lesz, felteszem.

Amikor rákerestem
-kidobott Krétakör színházas videókat. jee.
http://www.youtube.com/watch?v=ubLghLMhJEY