Wednesday, November 26, 2008

London Travel 16


voltunk Truffaz koncerten.

úgy készültem, hogy egy óriási koncertteremben leszünk, rengeteg emberrel, csendesülősen, de ehelyett egy kb. max 80 főt befogadó klubban zajlott az esemény. a fenti kép jól érzékelteti ezt a clubbos megjelenést. nem hittem volna, ugyanis ez a London Jazz Festival keretén belül volt meghirdetve, de hát mindig tanulok. még szoknom kell, hogy nem magyarhonban vagyok, ahol ha fellép Truffaz, az unikumnak számít és gyűlik a nép rá rendesen, mint ahogy az Pécsett is történt. nekem egyébként ez a pécsi volt eddig a legnagyobb koncertélményem.
ez a mostani egy indiai project, amit sehol nem találni a neten. biztosan valami ideiglenes összeállás, egy kis bónusz. az este megint csak felejthetetlennek bizonyult, a nagydarab zongorista is indiai volt, meg persze a tablás és az énekesnő, aki szintén odatette a hangját. a zongorista a végén olyan tempót diktált ballal, hogy majd leesett az állam, miközben a jobbjával akkor elszállást csinált gyerekek, hogy nem hittem el! a tablás szerencsére visszafogottan játszott, nem akarta ledarálni a zenét, meg fitogtatni sem azt, hogy milyen jól játszik eu-si jazzt ezen a hangszeren.
Truffaz megint megtalálta a dallamos részeket a lebegős elszállásokkal meg a finom kis csúsztatásokkal. meghitt hangulat, bensőséges este a szükséges felrázásokkal. egyszeri visszataps.
a kezdéskor történt valami. már sikerült felemelkednem úgy tíz centire a földtől, ez kb. a 8-ik percben lehetett, amikor is oltári bűz csapta meg az orromat (figyelitek? oltári bűz). valszeg a nagydarab zongorista lehetett vagy valamelyik indiai rajongó mellettünk. hihetetlen élmény volt. a szent és a profán ilyen elegyével én még soha...kegyetlen büdös volt.
érdemes meghallagatni az új projektét.
volt egy gagyi előzenekar, két fős, nem tudom, mit kerestek ott.

0 megjegyzés: