Monday, December 1, 2008

Fontszerkesztő

Biztos ti is jártatok már úgy, hogy olyan fontot használtatok, amiben nem voltak magyar ékezetes betűk.

A legjobb megoldás ilyenkor fontszerkesztőt használni, így nem kell egyenként ékezetekkel ellátni betűinket.

Persze egy rakat ilyen fontszerkesztőt találhatunk a világhálón. Én is belefutottam egybe, ami egészen jól működik. A módosítások a már telepített fontokon is elvégezhetőek.

A program neve Font Creator, találtam hozzá egy magyar nyelvű leírást is.

Egy másik jónak tűnő lehetőség, bár ezt még nem próbáltam ki a fontstruct online szerkesztő, mindenféle közöséggi funkcióval tarkítva.

Fontoljátok meg... :D :D

10 megjegyzés:

aPepe said...

Tudtommal aktuálisan a Rendzsó használ csak fontot. Remélem jó sokat!

roomann said...

:D :D :D

Renato Csatich said...

:))
áá itt is ugyanúgy megy a garasoskodás, nem kell aggódni:) szóval a garason kívül félre kell tenni minden fontoskodást és bevezetni világszerte a garast, ami végül is már adva van, csak nevén kellene már végre nevezni:)

mz said...

Ugyan már, félre a szóviccekkel! :)

Sokkal fontosabb (!), hogy a fontszerkesztő honosítása is megvan már. Biztos olvastátok a hírt, de itt a link a biztonság kedvéért:

http://origo.hu/itthon/20081203-penzhamisitas-54-ezer-forintos-cimletu-bankjeggyel-fizettek-egy-idos-embernek.html

Londonban is vannak birkák?

Renato Csatich said...

na most nem hiszitek el, de ha birkák nem is, de rókák igen! már láttam hármat,de rendesen ám, nem halu volt, begyszó!
le a fontokkal!!

roomann said...

nohát

roomann said...

bort

roomann said...

ittá

roomann said...

s

roomann said...

tablettás nohát