Thursday, January 8, 2009

Nemcsak nyelvtanuláshoz

Ismételten erőt vettem magamon és nekikezdtem az angolozásnak.
Mivel elég kevés időm van általában, úgy döntöttem hogy valamilyen online lehetőség után nézek.
Informálódás közben a következő hasznos oldalakba futottam.

Scribd
Itt mindenféle témában e-könyveket lehet megosztani egymással.
Angol kapcsán ezeket találtam például:

New Headway Pre-Intermediate Student's Book
New Headway Pre-Intermediate Workbook with key - Unit 1-14

olvasáshoz a The Burgomeister's Books-ot találtam, egy csomó jó könyv van fennt angolul: borges, kafka, eco, beckett, asimov, bradbury, chomsky, baudrillard, vonegut stb.

Jó fej a megosztó :), mert csak 5 könyvet lehet egyszerre letölteni és arra kéri az olvasókat, ha elolvasták a könyveket töröljék azokat a merevlemezükről :)

jó tanulást/olvasgatást!

0 megjegyzés: