Monday, March 23, 2009

TV Cost - music

hallottam egy idézetet (azt hiszem, ez egy albumcím): 'I started out with nothing and I still got most of it left' (keleti bölcseletnek sem kevés, valahogy így fordítanám: a semmivel indultam és mégis a legtöbbet elhagytam). az indiai gitáros idézte, akivel zenéltem (majd írok röviden a próbánkról később). persze nem értettem. elmondta mégegyszer. sorry, de nem értem. később rákérdeztem, hogy ki volt ez a fazon, akiről meséltél? mire ő: See Sixsty. Ahha, jól elraktároztam a fejemben az együttesnevet, hogy majd utánanázek, mert tetszett, hogy a szóban forgó fazon pár ill. páratlan húrral nyomja a karrierjét.

de íme az angol nyelv varázslata: Seasick Steve.
ha a gondolat a sorok között van, akkor a bluesnak elég az egy húr is?
de először hárommal...




2 megjegyzés:

Renato Csatich said...

Pepe, ez nem az alteregód?:)

aPepe said...

a legelső giárom kísértetiesen ilyen volt és kísértetiesen ennyire szerettem :) lehet