Monday, April 13, 2009

London Travel 45





5 megjegyzés:

tomdd said...

beszélő szemek

Renato Csatich said...

:))
nem is tudok én már semmit sem mondani...

aPepe said...

perrrrrszeeeeee
mindig csak külföldi lányokkal látom...szerintem pervezz :)
nyáron hozdhaza!!!!!

Renato Csatich said...

ma mondta, hogy jönne Hungariba, úgyhogy viszem! de csak barátok vagyunk, ugye értitek...
.)

Renato Csatich said...

na az előbbi kommentem talán túlontúl hímsovinisztának tűnhet, ezért hadd javítsak magamon: fülig szerelmes vagyok és a dolgok úgy történnek, ahogyan kell, tehát éretten. Judith a legtiszteletreméltóbb nő, akivel valaha talákoztam.ki kell, hogy húzzam magam mellette. remélem, tényleg jön Szekcsőre, mondtam neki, hogy ki ne hagyja, tehát jó filmeket szeretnénk látni! és persze finom borokat inni, veletek, drága barátaim! :)