Saturday, April 11, 2009

Pepe kamerázik




Kellemes Húsvétot Mindenkinek!!!

6 megjegyzés:

aPepe said...

MEG NE MÉRGESEDJEK!
négy perc huszonegy (ráadásul a csöcsöt kivágtátok!) bezzeg a többi egy óra tizenkét percért egy kurva köszönet sincsen mi? talán az operatőr nem ember? nem lehet elege a cigarettafüstből? nem lehet vizelnie? főleg, hogy kettő operatőr volt, ha nem jövök ki, annyi anyagot kellene vágnotok, hogy visszagörcsöt kapna a fránya nagybőgős alkarotok. Nem beszélve a régi szép slágereket, miért nem azokat játszátok, mindig ez a techno, meg a szex..
"kislány, a zongoráánáál, kicsit szebb a horgyulánál, tááárááp tárápp", erre itt ez amit játszotok, ez a...
á, mindegy!

aPepe said...

egyébként is ez bőven nem a legjobb szám szerintem! még táncolni sem lehet rá!
Kész.
Megmérgesítettem magam.
Marhajó mondhatom!
http://radiocost.blogspot.com/2009/04/pecs-vlog-1.html

md said...

egyébként a csöcsöket én is hiányolom, sőt nem is láttam, csak a hírét hallottam. a pepének mindenben igaza van!

Renato Csatich said...

a szerződésben mi volt? ha volt csöcs, akkor miért nem látjuk?? már ekkora a cenzúra otthon? .)

Unknown said...

Nem, sajnos csöcs nem volt a szerződésben, meg a dobos barátnőjének a kebleiről lett volna szó, csak Pepe azt akkor még nem tudta. Ezért vágtam ki. Bocs.

Amúgy elnézést, ha nem köszöntük meg, de én ezt a filmet ezért is csináltam, hogy a többi anyagot is respektáljuk!

Köszönjük Pepe!!!

Ja, a kislány a zongoránál nem is rossz ötlet! Uptempós bebop jól szétharmonizálva... hm... Ha ebből leszünk milliomosok, akkor veszek neked egy műhelyt Pepe! Esküszöm!

Anonymous said...

Nem, ismétlem: nem az ő melléről van szó, hanem csak az arca + valakinek a melle (ami még nagyobb hülyeség, amúgy heniál beállítások is vannak a kammeramunkában (pl. a kezem + peti feje - igazi jazznézet). Annyi csak, hogy (ha lesz) legközelebb megbeszéljük pontosabban az akarást. Télleg köszi, sőt: göszi!

B.