Friday, June 12, 2009

zsong lőr cklebb

na,még meleg,bár Anya nem helyesli.I love Röni!!


9 megjegyzés:

Renato Csatich said...

na én most veszítettem el a fonalat.nem értem a gmailes történetedet, de nem is lényeg.
jó a vlog! tökéletes:) figyelj már, eddig nézted a gmailt? most meg nem? mi ez máá?:)
tessék nézni a gmailt, mert oda üzenek neked, nem ezen keresztül.
Noémi, nagyon jól nézel ki ezzel a frizuval! neveld meg a sekót, hogy ne részeges vlogger váljon belőlel, hanem amolyan jóravaló!:)
üdv nektek!

Renato Csatich said...

ja de akkor értem a kommentet, persze!:) és jó is!:) de majdnem letiltottalak, vazze:) nem fogok én már veszekedni senkivel:) csak nyomok egy gombot:)

Renato Csatich said...

ja, meg nem ezt a blogger videót használd, mert így nem tudlak kitenni kimemelt vlogba. tudod, az egy kurva jó pozíció ott, nagyon tuti hely és mennyire jó lenne már, ha ott is lennél, nem csak itt a sűrűben.

seko said...

figyelj holnap . most dzsast for jú töti ez a szar fölfele a GLOGomat addig is...jó ötlet ez a letiltás. gondolkodni kéne ,mi a feltétele,hogy jó pl ellened lázadni,meg ilyesmi, na kész? nem még mindég feldolgozik.ggggéééppeELEK Gép Elekben Gép Féélek!!na na most?
Kenyem vágom, s jó reggelt

Renato Csatich said...

:)
már írtam, hogy ha kutyaugatás van itt, akkor repül az illető. nincsen kedvem már a klasszikus magyar kommentekhez. ennyi az egész.
gondolok itt a: 'te kis buzi'-ra.
én már ehhez öreg vagyok, a youtube-on csak ilyen kommenteket kapunk az onlysuckers vlogsorozatunkra. ezzel már nem fogok foglalkozni, hanem törlöm az illetőt, de tényleg. aztán lehet visszakéredzkedni. én meg majd röhögök, ilyen egyszerű a történet.

Renato Csatich said...

sekó, a játék hangsúlya ott van, hogy a blogon belül bármit megtehetsz, de ha ocsmányul beszélünk egymáshoz, vagy indulattal, akkor nálam fölmegy a pumpa elég rendesen.
figyeljünk már oda a szavakra, amit egymásnak címezünk. ez engem zavar.
ha nem érzékeljük a játék határát az elég szomorú.

seko said...

asszem komoly játék határa

seko said...

repülni akarok!

seko said...

öreg buzi:(:)