Tuesday, July 21, 2009

Csókolom Csókolom

Valami tök mást keresgélve a kancso.hun kötöttem ki és az alábbiakba futottam...

"Felmondás, vallomás, nyilatkozat
Hosszú vajúdás után arra a döntésre jutottam, hogy nem tudok, és mivel hogy nem tudok, nem is akarok tovább zenélni, a Csókolom zenekarban. Úgy látom, hogy céljaink, útjaink külön váltak, mindenki más és más dolog miatt csinálja, mások az elképzeléseink. Ettől nincsen, ettől züllött szét a közös hajtóerő. Ez feszültségeket szült, szül. A feszültség nem kedvez az alkotói kedvnek. Az én kedvemnek. Egy darabig lökhet előre, de hosszabb időn keresztül szorongatóvá válik.
A zenekarunk 15 éves. Én azt hittem, amikor indultunk - és még elég sokáig - hogy ez nekünk jó lesz. Publikummal, közönséggel én nem számoltam. Voltunk páran otthon, lakásban, és mindenki figyelt a másikra. Aztán kialakult a közönségünk, először a baráti köreinkből, aztán olyan emberek tábora, akik után ma már minket is lehet jegyezni.
Én továbbra is követném a saját utamat. Szívfájdalmamra a Spenóttal - a meghatározóval - feszülök meg.
Valami olyasmi helyzet, hogy egy csárda, két dudás.
Én most kilépek ebből, de cseppet sem szomorkodok. Érzem a felelősségemet. Népiesen szólva:"Mintha a szívemet tépnék"
Amúgy, szeretnék ismét szabad lenni!
Nem kívánom, és nem is kívánhatom a zenésztársaimtól - gondolok itt a Lackóra, Balázsra, vagy a mindenkoriakra - hogy rám várjanak.
A Csókolom, meghozta, aztán elvette, vagy elvenné ezt a szabadságomat. Tehát most lépek egyet előre, ami nem hátra.
Úgy érzem, ez a válás, nem szakadás, nem tragédia.
Én továbbra is orromat
a hegytető felé nyomva
Maradok zsuzska
az optimista
2009. május 13."


1 megjegyzés:

Renato Csatich said...

azt a steril stúdiózást már eleve nem kellett volna. nekem ott halt meg a csókolom.
a kezit csókolom.