Thursday, July 16, 2009

TV Cost - Music

érdekes, de a Boney M-re nem emlékszem, hogy lett volna eddig a blogban, ezért hát utólagos hódolatom következik.
ha megkérdeznék, mi volt az első zenei élményem, amitől libabőrös lett a hamvas kis bőröm, tehát még gyerekkorban, na, akkor bizony a Boney M-et kellene, hogy megemlítsem. még ált. isiben (az elején valahogy), mikor nyaralni mentem a nagymamámhoz Bajára, akkor egy ilyen örökérvényű albumot hallgattam tőlük állandóan, a mesekazettám mellett persze (A brémai muszikusok volt az, amit kívülről fújtam, de sosem úntam meg). homokkal a seggemben, amit még a strandról szedtem fel.
és akkor egy-két kedvenc:

a születésem éve! ez nem lehet véletlen!!!

itt már öregen, de a hallhatatlanság útján rázzák:


1 megjegyzés:

aPepe said...

Őrültem feszített a tempó. Nem csoda, hogy te is az atomóra pontosságával zenélsz, ha rajtuk nőttél fel. Kit érdekel, hogy playback, kit érdekel, hogy kamu a csávó, a Raminál is keményebben játszik...tap-tap-tap-tap
DISZKÓ!