Monday, September 14, 2009


ez az 1501. post

ennek megünneplésére

mi lenne, ha
1501 ajándékot adnánk egymásnak?
lehet kommentelni, mindenki adjon valamit.
valakinek.

gondoltam, ez az enyém lesz.





ezt a szintit küldöm a pepének



itt egy lakás is, ezt a mityónak küldöm
szerintem mlog.



és ez egy lakás megint, hát, süninek süni - ó bocsánat, szülinapra




és végül egy folytatásos teleregény
gábornak



egy varrógép edusnak




egy mozdony sekóéknak



egy autó leiszinek



egy érdekfeszítő film a royal cinemaba



egy dobkulcs rendzsaw-nak




tíznél tartunk
ki kér még?


10 megjegyzés:

Renato Csatich said...

oké, a litván kurvának,a volt főnökömnek küldök egy vibrátort:
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=5478459187667164818&ei=GJiuSvfEMZPQ-Ab8p4WhBw&q=vibr%C3%A1tor&hl=en#

Unknown said...

Én tizenkettedik ajándéknak a Royalt szeretném örökbe odaadni mindenkinek. :)

GabriellaSz said...

Én meg ezt küldöm mindenkinek....pszichedélia franciásan..Amelietől messze...
http://www.youtube.com/watch?v=tvB1kRAM-Jc

tomdd said...

Hú basszus! Én már postára adtam az ajándékcsomagot, és most esett le, hogy elfelejtettem lyukakat vágni rá. Remélem túléli az a 101 kiskutya. Jó játékot velük (esetleg bográcsozást)!
De a másik, a nagyobb csomaggal biztos nem lesz baj, abban Walt Disney hibernált teteme van, az majd még egyszer sokat fog érni, tegyétek valami hűtő mellé.

tomdd said...

Ja, és akkor így 115-nél tartunk.

Boglári Tamás said...

én a tizenkét majmot küldeném az országos tisztifőorvosnak a H1N1 ajánlásával.
há egyen egyet
mindenki, aki megkapja a háegyenegyet

Boglári Tamás said...

és ez volt a 127.

a következőkben minden post előtt legyen egy szám is, hogy hányadik. oks?

Boglári Tamás said...

128.
az idő újabb cáfolatát küldöm Borgestől a magyar felsőoktatási törvénynek.

seko said...

kössz a GŐZÖST!!

Boglári Tamás said...

129
ezt
küldöm küldöm zenehiány ellen