Monday, September 28, 2009

London Life 75

elso talalkozasom Soneil-lel (gitaros Glasgowbol) es Zeddel (basszus, lengyel) egy fizetos probateremben (12 font egy ora, plusz egy font a cinekert orankent). ez egy vagatlan verzio, nem is lesz mas. hosszu munkafile, ami hol belassul, hol unalmas, hol pedig ring a flow-n. van meg video, ami hianyzik, bedobom ide kesobb. akit erdekel, majd visszajon.
egy ev utan eloszor ereztem, hogy talaltam valakiket, akikkel kurva jo zenelni, mert jo arcok:) tehat akkor London Jam Session:

Track - 01 from Soneil Inayat on Vimeo.



Track - 02 from Soneil Inayat on Vimeo.




2 megjegyzés:

Boglári Tamás said...

fúúú bakker, ez olyan ...! na elmondom
nagyon kikészültem érzelmileg ezt nézve. egyrészt tök jó, és mindent bele, én már most gyűjtök belépőre akárkikkel is érkezik majd pécsre a rendzsaw and friends, akárhol is játszik majd, de ez olyan volt, na, olyan nekem, mintha egy volt barátnőm feltenne egy filmet arról, mikor dug az új faszijával. tetszik, tetszik, de...inkább én lennék ott...egyszerre örülök, hogy
de tök jó, hogy végre lett két ember melléd, de ugyanakkor méginkább azt érzem, hogy nincs mégegy ilyen dobos széles e magyar hazában.
és még azt mondtad, kiüresedett a dob..!hát, milyen lesz amikor tele lesz? várom a technós cajon varázslatokat is!

Renato Csatich said...

hat ez nem olyan azert, ami volt:) itt ki tudja, mikor talalkozunk megegyszer. de elveztek ok is...szoval, remelem, lesz folytatas, de ugy tunik, felnek a komolyabb, azaz surubb zenelestol. a gitaros leginkabb. szoval laza szervezodes, de elsore igen jo volt, tenyleg...ez a felvetel volt ez elso pillanat, a basszusgitarossal nem is beszeltem, csak utana.
jo lenne gyakorolni...de itt csak vidamparkos befizetes van...:(
a cajonos videot meg megcsinaltam reg, de pont akkor szallt el a gepem, akior toltottem fel. feladtam:) inkabb olvasgatok...:)