Thursday, October 15, 2009

Elsőre

Azért elsőre, mert ez a nagy hír után nem merek tenni mást, mint valami szomorút. De inkább ötödikre lenne a jó cím, mert ötödször van ez a fesztivál. Azt hiszem eddig mindég ott voltam, mikor volt nálunk is az Apollóban és azt hiszem, hogy tavaly is már, meg főleg idén jutott eszembe, hogy "jajjj, ez az utálom fesztivál". De ez nem ésszerű ért, elfogult vagyok: az egyfős gépházba 3 ember sürög még rajtam kívül és két plusz projektor van, ráadásul a heti átlag 6 film helyett 24-et kell pakolgatni és a kabátomnak sincs már hely. Idén meg még az áram is elment a nagyvetítőkből, s a fesztiválszervezők gyorsan küldtek egy DVD-t, hogy filmanyag helyett játsszuk erről. Késett a lemez, én betettem a lejátszóba próba nékül, majd a "NO VIDEO DATA on disc" felirat lebegett, mind a 105 (teltházzzzz) néző szeme előtt...na ki megy most be a szemükbe nézni???
Tehát a feszkóról annyit, hogy idén 10millát kaptak az EKFtől és ezt mind matricákra, kiadványokra és fos szórólapra költötték, ami még midnig rondítja az ablakunkat. Fos. Ez meg a videóanyaguk, elvileg hivatalos.

De tényleg jó a kezdeményezés, de ha már diákok csinálják az egészet, ne bábáskodjon felettük egy 10milkát lebegtető hozzánemértő...ez zavar.

ÉLJEN 2070!!!

1 megjegyzés:

ervin.guth said...

http://ilovepecs.hu/neztart?tartID=1424