Sunday, November 1, 2009

L J M

8 megjegyzés:

Renato Csatich said...

Peti, neked már nagyon kijár egy radio cost-os szuper-vloggerigazolvány!:)

Unknown said...

Nyugi, már réges-régen a zsebemben érzem.

md said...

:)))

jeeee, kevesen vannak ezen? megnézi valaki? különben meg szebb hangszer a nagybőgő, jobban is áll neked. legalább vennél egy fretless bass-t. na.

md said...

te peti, hogy rajtamaradtál a csellistán az elején. most vettem csak észre. az LJM2 vlogod szólhatna róla.

md said...

egyre több mindetn fedezek fel benne. pl. az elején a csellista beálláson, van egy műfasz (most mit nem lehet leírni eben a blogban? a csúnya szavakat? vagy ha valakire mondunk csúnya szót?írjam, hogy pénisz? az nem csúnyább?)-szerű hangszer az előtérbe. észrevetted? de állat vagy.

Unknown said...

Az a műtag egy guiro. Tudod, az a reszelős ritmushangszer. Amúgy egy halat formáz.

Eleddig 9 előadás volt és teltházzal. Tudod, kötelező olvasmány...

A csellistán azért maradtam rajta, mert nem volt más zenész az árokban akkor még. Mondjuk ettől még készíthetek róla egy vlogot, az igaz. Majd elválik.

Boglári Tamás said...

hát de jó! :))
jó kis hangulat lehet ott lenn. a karnagy, a bókai egyébként tanárom volt a püspökiben, ő is dombóvári, a vasútos szaksuliba járt, mint apepe. még éjszakánként tehervonatokat vitt mozdonnyal, reggel meg jött hozzánk szólamtanárkodni. akkoriban csinálták a zsűri zenekart is, sörsátoros koncertjeiken ittam az első sört, és jöttem össze az első barátnőmmel.

Renato Csatich said...

szeretjük a csúnya szavakat! főleg tőled, Dávid! :)
ha a másikra ugatni nem illik itt, mert nincsen hozzá tréfám. erre értettem.