Tuesday, January 12, 2010

Pécs 2010

"Ez pedig tanulságnak is valami. Mert jól példázza, mint bízza rá magát az ember olyanokra, akiknek esze ágában sincs, hogy komolyan vegyék a baját.

Egyszóval, így hajt fejet a szegény, s méghozzá ingyen, csakis azért, mert a másiknak kedvez a szerencse. S ő máris alázatos, a keservét. Nem tesznek érte semmit, s ő mégis hajbókol. Talán abban a reményben, hogy majd csak kijön ebből az ő számára is valami. A fényből meg a pénzekből. Holott hát semmi se jön ki – s ezt kellene végül is tudomásul venni a világnak. Mármint a kevésbé szerencsés, keserű felének.

Hogy hiába hajtja le a fejét. Hogy tehát az alázat nemcsak csúnya mesterség, de haszontalan is. S bár nekem sose volt kenyerem, de hogy így fogok majd én is beleesni…"

(Füst Milán: A feleségem története)



23 megjegyzés:

Anonymous said...

http://ilovepecs.hu/neztart?tartID=1518

Unknown said...

Ország világ szégyene...

Boglári Tamás said...

na most már muszáj nekem is szólnom,
baksapetinek
személyesen is megmondtam, hogy behúzok neki egyet, ha tovább folytatja, de most virtuálisan azért kicsit részletezem, miért is, mert még a jedik sem verekednek, csupán agresszíven cserélnek véleményt.

tehát elegem van, és üdvözlöm a remekbeszabott posztodat rendzsaw, és kérem barátaimat, blog-, város-, és sorstársaimat, hogy hagyjunk fel az ösztönös, és -valljuk be- nagyon magyar hozzáállással, hogy bármi, amiről még nem is tudunk semmit, az sz*r.

a vélemény szabad, de itt az én véleményem,
tanult kollégám menjen ki az utcára, és tetteivel tegyen az ország világ szégyene ellen, vagy költözzön el, vagy mittomén, mer ez nem konstruktív, nem embertársi, hanem önző és romboló.

folyt köv

Boglári Tamás said...

előzőről lemaradt: hozzáállás.

disztingválj ha tudsz

szóval kérlek külömböztesd már meg, hol és miket mondasz.

Unknown said...

Igazad van Tomi, bocs. Ezt dobta a gép éjszaka, én meg hallgattam rá. A második országvilágszégyene kommentem (a papritára) már ezt hivatott gyöngíteni, de mint ahogy ismertek, nem minden dolgom sül el viccesen, holott annak szántam eredetileg.

Szóval. Magam is úgy gondolom, hogy csinálni kell, és ezért is zenélek, tanítok és kamerázgatok, meg még mittomén miket csinálok, hogy tegyek ennek a világnak a szégyene ellen. Szóval csinálós ember vagyok, és remélem nem csak én gondolom ezt magamról. Szóval azért a felhördülés, és a beígért jedipofon sem teljesen jogos...

Unknown said...

Most, hogy kicsit már túl vagyok az első meglepődésen, és már inkább kezdek mérges lenni Bt kommentjére, így folytatom a válaszadást. Az, hogy mit tartok szégyenteljesnek, azt mindenki nagyon jól tudja. Az, hogy nem tudok róla semmit, az sem igaz, de a megnyitó fináléja teljesen rámutat arra (még ha szart sem tudok róla), hogy itt valami nagyon nagy baj van a mi kis kultúránkban. Ne érts félre Tomi, nem az egészre értettem a velős és kissé Tüke úras megszólalásomat, és itt én hibáztam. Tudom.

Az, ha valaki csak fikázódik, valóban nem konstruktív, nem embertársi és tényleg nagyon önző, sőt mi több, még az sem, mert magának is árt vele az ember.

De én nem ilyen vagyok.

És természetesen ezután igyekszem jobban megkülönböztetni, hol és miket mondok.

Köszi!

Boglári Tamás said...

ha hallgattam volna, mennyire bölcs maradtam volna!

Unknown said...

Szintúgy.

Anonymous said...

most ezt kinek mondod?
szerintem peti, üsd szét a pofáját

Boglári Tamás said...

milyen ügyes, névtelenül nagylegénykedni!

mér nem vállalod a nevedet, te kis megmondó?

Anonymous said...

nagyon jól tudod, hogy ki vagyok.
állandóan nagyképüsködsz.
azt hiszed, megint rosszkor mondtad ki az igazságot!
és ha így van?
nem figyeltél, és megsértetted az egyik barátodat, aki nem is vétett ellened semmit.
vagy te a demjén faszát szopod?
azé nem gondolod, hogy szar?

Boglári Tamás said...

"magamat bemocskolom, ha kell, de hogy más tegye, azt nem tűröm el."

Anonymous said...

mér mit csinálsz? levered?

Boglári Tamás said...

peti, megvédsz?

Anonymous said...

na bakker, ezt a gyávát!

Renato Csatich said...

kedves Anonymous-ok.legyen a nevetek "kuss!" ezentúl. innentől csak regisztrált felhasználók kommentezhetnek.

aPepe said...

énszámomra, de mit én? miszámunkra minden év kúltúrális évad!!! komolyan, most sem érzem, hogy mást, másképp kellene csinálnunk, vagy többet. Mondjuk jobban, de az eddig minden évben követelmény, ebből is következik tehát, hogy számunkra minden év kúltúrális évad :-)

Unknown said...

Anonymus csak egy van, és már halott. Tehát nem kommentezhet.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Tomi, az azért érdekelne, hogy mi a bajod az országvilágszégyenével. Ha egyszer az. Mert szerintem az. Hogy a Demjén elplébekkeli az Evelinnel, aztán meg teljesen oda nem illően a szélhajtóék is? Ez botrányos volt! Vagy nem? Vagy mindegy? Vagy mittomén mentem volna oda, és rángattam volna ki a kezükből a mikrofont, ami talán be sem volt kötve? Attól sem lett volna jobb.

Boglári Tamás said...

igen, be sem volt kötve.

a műsor annyira a tévéknek ment, hogy egyedül a fuvolista lány szólt eredetiben.

egyébként meg a fizetett beszólók
menjenek csak el a sunyiba.

Boglári Tamás said...

és bármikor kiállok
akár a petivel is, ezt itt mondom.

majd meglátjátok.

Unknown said...

Ha harc, legyen harc! Üssünk Tomi!

Elfogadom a kihívást.