Sunday, January 17, 2010

Royal Club Box

én megmondtam
!




7 megjegyzés:

GabriellaSz said...

és, hogy mindez létrejött köszönhetjük Pécsnek...meg az EU-nak, meg akkor Isztambulnak is...meg kinek is még? :)

Boglári Tamás said...

én szeretném megköszönni édesanyámnak

Unknown said...

...én meg mindenkinek, aki szereti...

roomann said...

én szeretem...
de most akkor végül is.. ki..
na jó nem kérdezek ilyet..

Boglári Tamás said...

szerintem az első menetet én nyertem. bár az elején kicsit lassan lendültem bele, de a menet második felében mindenképpen én uraltam a ringet. hát most
remélem ezt a pontozók is látják.
az volt a taktika, hogy ráerőltetem a ritmusomat az ellenfélre.
most kedvezett a hazai pálya előnye, de még sok van hátra.

roomann said...

hajrááá..

Unknown said...

Na de ki nevet a végén? Majd elválik...