Friday, February 5, 2010

Blue Man Group feat. Venus Hum - I Feel Love

Ahogy nézem, már volt is a BMG-ről post. Elég közepesnek gondolom az egészet, ilyen szokásos, látványos, háztartási eszközökön dobolós szett, ez egy kicsit furfangosabb, mint a többi. Minden ország minden tehetségkutatóján feltűnik legalább egy ilyen évente. Képzeljük el, hogy már vagy 200-300 ilyen csoport kóborol a Földön az utóbbi években, és csak dobolnak a pvc-csöveken, phffff... már anno a Szigeten is unalmas volt, ahogy szétesett fiatalok kukákat döngetnek naphosszat.


Ez a szám mégis megtetszett, fel is tettem két változatban, az elsőt azért, mert ott található az évszázad kommentje (pedig még csak az elején járunk), analfabetax987 tollából, amúgy végig sem kell nézni.
A második már kicsit faszább, azt akár hallgassátok is meg.

Itt az első: http://www.youtube.com/watch?v=JDhCkjpG8eY - elnézést kérek a sötét műsorvezető miatt az elején, tekerjétek át gyorsan, főleg az elektronikus tánczenével kapcsolatos ökörségeit.

Ez a jobb verzió, nem erőlködik szegény kislány a hangjával annyira:



Külön érdekesség, hogy tegnap este pakoltam a lemezeket, és találtam egy BMG maxit; nem gondoltam, hogy van nekem. Bár egy másik lemez, de azért szép szinkronicitás.

És nyilván szegényebbek lennénk, ha nem lenne Lego változatban is.

3 megjegyzés:

Unknown said...

Ajánlom minden basszerosnak a basszusosztinátó háromujjas játékának elsajátítását...

...legalábbis én kigyúrom! :)

Mityo said...

lábujjal is megy

Unknown said...

Hehe