Monday, February 8, 2010

vlogol megen

legyen meg a te tájmkód.



ma indultunk el.
nekem ez tíz éve az első utam nyugatra.
mit várok?
hát, szeretnék látni egy citroen SM autót. (beceneve Sa Majestée, a rövidítés vicces anagramma, kimondva Őfelsége, a Királynő, merhogy franciául az autó nőnemű, egyébként a valóságban Super Maserati) és,lehetőség szerint szeretnék ülni is benne.

ha látjátok a képeket, asszem megértitek miért.




kedvence autószínem a Britt Versenyzöld






"1970-ben jelent meg a a híres SM modell. A hat hengeres Maserati V motorral szerelt, hidropneumatikus felfüggesztésű, négy tárcsafékes és speciális szervókormányos autó; amely több mint 200 km/h-s sebességre képes." wiki



mi ez ha nem egy szexi hátsó!?!?

hamár hátsó, itt egy érdekes oldal: egy nagymúltú folyóirat a neten:

a népszerű tudomány http://www.popsci.com/

és egy dal, british racing green a szomorú törpéktől hit listen.

8 megjegyzés:

aPepe said...

Ez szép Tomi! Hajrá! Meghódítani!

Unknown said...

Tomi! Ez gyönyörű!

A verdából meg nekem is hozz egyet... :)

roomann said...

lincsi :)
és micsoda montázs: a video, a számláló és AZ AUTÓ és némi szöveganyag, egyébként is nekem a posztjaid performanszokként hatnak, vagy méginkább kollázsok, sőt happeningek ezek

jóutat!

Mityo said...

Gyönnyörű, és illik hozzád, én szurkolok!

Az én szerelmem egy 70-es évekbeli Jaguár cabrio, szintén British racing green színben.

Kérünk sok mlogot! :)

Mityo said...

bakker, ekkora cápa kétajtósban, úristennn...
És pl. 50 fölött lekapcsolja a légkondi ventilátorait. Bolond fransziák.

És tulajdonképpen hova mész és mit csinálni?

Boglári Tamás said...

hát
a rigócsőr című előadást megyünk játszani DIjonba,

ez a város bourgogne tartomány -
a régi európai nagyhatalom burgundia - központja

innen származik a burgonya elnevezésünk.
nem burgonyák lakják, ők termesztették.
de ez és még annyi minden kiderül odakint

Renato Csatich said...

ennyi auto kozott biztosan megtalalod az igazit:)

Mityo said...

Az "olyan kicsi krumplik vagyunk" mondás is innen származik.

Meg is kívántam egy kis rósejbnit dijoni mustárral, este csinálok.

további hajrákok!