Monday, August 2, 2010

Boomerang Cost

Megvan a pécsi hely. Üszögpuszta felé van egy mező. Óriási.

Sokkal felszabadultabb ott dobálni, mint a tettyei bumerángtemetőben.
Csináltam is bár röpcsit, persze a neten találtakhoz képest mindig kísérletezek, de már van gyönyörűen repülő és visszaérkező darab. Meg is indul a sorozatgyártás :)
A bolhán vettem egy gépet. Nem ám háromágú, mint a londoni jampiké, nem is négy, rögtön hat! Hogy mit művel a levegőben? Semmit...sajnos kamu. Összevissza megy, nem jön vissza. Eddig a bolti sokágúakkal csak szívtam.
Most újra asztalossuliban vagyok, ott elég sok maradék anyag van, amit fel tudok használni. Nemsoká újra Boomerang Vlog!
Mindenkinek szép mezőt!

3 megjegyzés:

Renato Csatich said...

új magyar bumeráng piac felemelkedését látom! be akarok szállni!!:))

Mityo said...

ha igazán bízol a bumerángodban, kiállsz a havihegyi templom elé, eldobod a város fölé, és az visszajön

tomdd said...

tuti vevo vagyok egy szep, mives, kezzel faragott darabra!!! :)