Sunday, December 12, 2010

Classis Electro Cost

A Kraftwerktől nagyon felpörögtem. A Kraftwerk számomra az első tudatos elektronikus zene. Ez azt jelenti, hogy nem prototipus, nem kísérleti, hanem megismert határok között alkotott zene. Nagyon tudtak élni ezzel a hangzással, tudták, hogy mikor mennyi hang szólalhat meg, minimalista alapok, de nagyon kitalált grooveok! Annyira, hogy minden gyerek imádja őket :)
Legózni az Autobahn-ra...óriási!
De nem akarom Kraftwerkkel floodolni a RC-ot! Arra gondoltam összegyűjtök pár számot, ami nekem ugyanezt jelenti :) Tehát a legózás közbeni és édesapám szalagjain talált elektronikus zenék következnek.
Nagy kedvencem volt a "nyújilájf".

Depeche Mode New Life
Uploaded by Celtiemama. - Explore more music videos.

A francia vonal:
Tőlük volt egy szám, aminek a címét nem tudom, de valami Louis de Funés film betétdala volt. Egyszer felvettem kazettára, szövegesül mindenestül. Az is legós volt.
Persze robotmániás voltam, igazából nem saját robotot akartam, hanem robot akaratm lenni. Legyőzhetetlen! Ez azért a Jom and Terrynél kicsit valóra is vált :)
Ha találok még, postolok.

0 megjegyzés: