Tuesday, January 25, 2011

Cost Filmajánló - BLACK SWAN

na végre sikerült megnézni az új Aronofsky filmet, a Black Swan-t.
nekem eddig ez a filmje tetszik a legjobban. persze anno a Rekviem-ért rajongtam, de gyorsan kinőttem belőle, hiszen a sekélyes mondanivalónak nincsen hosszú élete (biztosan ezért csapongunk úgy ide-oda manapság, hiszen nincsen mibe kapaszkodni, azaz lenne, de ahhoz olyan időbefektetésre volna szükség, amitől elmegy a kedvünk).




a Black Swan tulajdonképpen nem hoz újat a Wrestlerhez képest.



sajnos azt kell mondjam, ha kissé szemügyre vesszük ezt a két filmet, könnyen meglátjuk a közös nevezőket: önmegvalósítás, siker, család, egó, végzet.
így kapunk egy legalább olyan jól összevágott anyagot, mint a Rekviem, olyan jó színészvezetéssel mint a Wrestler, és egy középsekélyes amerikai történetet, ami mellesleg kurva jól van tálalva. de hát ebben az amcsik verhetetlenek.

13 millióból készült, eddig ennyit hozott.

1 megjegyzés:

roomann said...

Múlt héten néztem meg a PI-t újfent. Nekem jobban működött mint a Rekviem, az már túlságosan lecsiszolt mű. A PI nyersebb, kísérletibb, élőbb. A Rekviem-et csak a módszeresen felépített sokkhatás működteti. Profi munka, de nem annyira érdekes, inkább csak hatásos.