Thursday, January 20, 2011

Sex Cost


van egy fotós alkalmazás, amit rátölthetsz az iphone-odra. ebben utazom most én is, mivel az új telefonos szerződésemhez kívánhattam egy csillivilli iphone-t. nem vagyok technika-buzi, de ennek most hasznát veszem itt Londonban. valószínűleg nem élnék vele egy kisvárosban. igen, ez szerintem csakis nagyvárosi átok ill. álldás is egyszerre. kicsit olyan, mintha a laptopomat a zsebemben hordanám, gondolok itt főként a nethasználatra.

szóval van ez a Hipstamatic, aminek van facebookos oldala is. nekem visszahozta a fotózáshoz való kedvemet. no persze nem azért, mert ez hú de nagy dolog most. nem, ez egy tök egyszerű effekt-bazár, amit egy alapszintű photoshoppos könnyedén megkreál. igen, de akkor hol lenne hozzá ilyen csoportépítés? valszeg sehol. max. a flickr-en, de az már másról szólna.
mindemellett végre kiélhetem a régóta vágyott polaroid képgyártást. ez nekem olyan, mintha lenne egy polaroid gépem. sosem tudod belőni vele tökéletesen a képhatárt, mert nem azt látod pontosan a keresőben, amit majd a képen fogsz és kell is rá várni vagy húsz másodpercet, mire elkészül a felvétel (addig dolgozik a gép az effektel). változtathatsz lencséket, filmeket, ill. vakukat. szóval ennyi kell a digitális játékhoz és működik a dolog.
most futottam bele a facebookon a következő oldalba. máris a szexen törik a fejüket a lelkes felhasználók, mint mindig is a fotó ill. filmtörténetben.
http://hipstamaticsex.tumblr.com/

7 megjegyzés:

Mityo said...

Én is ilyenekkel játszok, csak androidon, és hasonló a motiváció, azaz az instant effektezési lehetőségek. A polaroid effekt nekem a színei miatt tetszik leginkább, illetve a tilt-shift utánzás jön még be nagyon.

Végre eljött az idő, hogy olyan technikai fejlettséget kapuk fillérekért, amivel kellően szar képeket készíthetünk azonnal!

Mityo said...

Ettől függetlenül a lassúság jegyében már több, mint egy éve gondolkozok egy Polaroid gép megvásárlásán, csak sajnos pont nemrég álltak le a képek gyártásával az utolsó cégek is, így nem sok értelme lenne.

Mityo said...

Most nézem, újra van film, de persze csak egyfajta új fényképezőhöz jó, ami 90 dollár.

http://store.polaroid.com/category/0/354633/Classic_Instant

Mityo said...

Akkor már inkább a PoGo, akkor mégsem egy japán rajzfilm-figurát hordasz a zsebedben.

Renato Csatich said...

de igenis érdemes venni új gépet. jópár hónapja már vettem is, de beszart, pedig megvan a film is hozzá. nem baj, majd beszerzek egy másikat.
meg van új gyártású polaroid gép is, csak azok nagyon kicsi képet csinálnak, nem érdemes vele játszani.

Renato Csatich said...

ja lényeget elfelejtettem: http://www.the-impossible-project.com/

Mityo said...

Köszi!
Mondjuk egy 8 db-os doboz 20€-ért, nem túl mókás.

Még a Fuji csinál ilyet, majd utánanézek.