Monday, February 21, 2011

Electric Cost

Legismertebb témái remixek a Hybrid együttesnek. Olyan stabilan és olyan lendülettel csinálnak mindenből breakbeat-et, de ez nem is breakbeat, hanem breaktrance, szóval olyan stabilak a srácok, hogy szerintem az ő érdemük is, hogy mára mennyire pop a break műfaj. Etalon hangzás, minden rezgése, nagyon könnyen szerethető. A másik nagy kedvenc BT, ő is etalon hangzást produkál, de valahogy mégis a Hybrid vonal emberibb, nem tudom másképp megfogalmazni.




Rámennek mindenre... És mindenből breakpop lesz ennek előnyével és hátrányával.
Egy nem remix:

2 megjegyzés:

Mityo said...

Amikor megláttam a bejegyzés címét, gondoltam, hogy gyorsan bekommentezem a Phuture 2000 remixet, mert ez volt az egyik szám, amelyik bevezetett az elektronikus zenébe, nagyon rá voltam kattanva, rojtosra hallgattam az mp3-at, hahaha.

De akkor helyette íme egy nagyon szép BT-remix, amely adja magát, hogy örök mash-up témámmal, a Right Here, Right Now-val összekeveredjen egy forró, romantikus éjszakán:
http://www.youtube.com/watch?v=x9P72LIEgyE
Valahogy le is lehet tölteni, a leírásban ott egy link.

Mityo said...

Na és ki az, aki meghallgatta egyszerre mind a négy belinkelt videót?
Például én.