Wednesday, March 2, 2011

PCGAME Cost

Nekünk az első PC-nk egy 286-os volt VGA(!!!)-val. A hollandiai rokonoktól vettük meg.


Még nem fejtem ki a VGA kártya keblére ölelő határait (ugyanott lehet valahol a fejemben a VGA grafika, mint a legó).
Az első gépünk 40 megás vinyóját (turbinahangja volt, ezek a régi vinyók állítólag néha felrobbantak, mert olyan nehéz volt benne a fémlemez, hogy nem bírta a saját súlyát és az XT házak (a legenda szerint!) azért készültek 1,5mm-es vaslemezből, hogy az ilyen robbanásoktól megvédje a felhasználót) a hollandiai rokon telerakta játékkal, rajzprogrammal és egyéb fontos dologgal (Pl. az autodesk animatorral, amit 1994 óta minden egyes gépemen az elsők között másolok át - ebben készült a Warman is). A Supaplex is rajta volt.
Ez a játék a kezdetektől megvan. Én béna vagyok benne, a húgom és a bátyám taroltak mindig, de imádtam még nézni is, meg játszani is. Egy ún. ügyességi-logikai játék.
Wiki

és innen letölthető a kis getit gombbal.

1 megjegyzés:

Boglári Tamás said...

mekkora alapjáték!!
már telepítettem is.
anyám még mindig ezzel nyomja néha:)