Wednesday, April 13, 2011

Blues Cost - Kazettofon - Eric Clapton

Van egy csomó Eric Clapton kazettám. Rongyosra hallgattam őket, de még mindig jól szólnak. Sajnos az egyik egyszer megolvadt kicsit, arra már nem emlékszem, hogy mitől, de azóta nem lehet lejátszani. Mentségére szóljék, hogy pont azt a kazit nem szerettem annyira. Na, de a többi! Válogattam egy kicsit a tyúbon:

Itt van mindjárt, amit a jó öreg BB Kinggel muzsikálnak. Riding with the King a címe az albumnak. Dubajban valamiért mindig ezt rakták be, amikor szüneteltünk zenéléskor. Két hónap után már a fülünkön fojt ki az összes gitárszóló, nagyon utáltuk, de most megint szeretem. Mert jó.



Sajnos ez csak ilyen rossz minőségben van fenn a neten, de a hangulat így is átjön. Ez a Reptile c. album nyitódala, amolyan hangulatcsináló. És nekem mindig megcsinálja. Most is süt kinn a nap, és le merem fogadni, hogy ettől a zenétől!



Na, meg aztán a klasszikus tírzinhevön, ugye. Amikor Villachban vinnyogó röhögéssel próbáltam a bőgő mögé bújni az utcán ezen szám játszása közben, mert egyfolytában az jutott eszembe, hogy hogyan szólna ez kantriban, jó texaszi akcentussal.



Még egy a Reptile-rol:



És a végére egy kis nyalánkság. Ez lehetne Japán Cost is akár, mert ezt a nótát egy japán Clapton tribute band adja elő, mégpedig elég szarul. Jó szórakozást!

0 megjegyzés: