Friday, April 29, 2011

Lehet-e úgy zenét ajánlani, hogy soha nem is hallottam őket?

Illetve: lehet-e kedvelni úgy egy zenekart, hogy még nem hallottam tőlük semmit?

Próbáljuk meg:

A banda neve: Hüsker Dü.
Első hallásra török punkzenére gondol az ember, de voltaképpen amerikaiak. Tegnap egy koncerten láttam a basszeroson egy ilyen pólót, ami eszembe juttatta, hogy van ez a zenekar, amelyről még semmit sem tudok.


Úgyhogy ráwikiztem: http://en.wikipedia.org/wiki/H%C3%BCsker_D%C3%BC
Tehát röviden: egy amerikai HC/punk zenekar, amely később elpoposodott, és igazi sikerré sohasem vált.

A zenekar neve egyébként nem török, hanem dán eredetű, és azhttp://www.amiright.com szerint azt jelenti: "Emlékszel?"

Aki kedvet kapott, hallgassa meg őket, biztosan van a youtube-on vagy hasonlón. Én is így fogok tenni :)

3 megjegyzés:

Mityo said...

valamiért nem működik a "read more" funkció, bocs...

Renato Csatich said...

Akkor nem szokott mukodni, ha valami plusz kod becsoppen meg a postba valahova. Ha kepet toltunk fel es ha elpakoljukna kepet Compose modban, akkor tortenik ez altalaban...

Mityo said...

na megcsinálódott, a wikipediáról közvetlenül linkelt kép volt a ludas, az baszta el, az első pár sort is eltüntette valamiért, de most már minden zsír