Wednesday, May 11, 2011

Alkoholmentes ital Cost


Na miez?

A különös furcsa képen egy sambucus bütümetszetén infrafelvétellel készített szövetkép látható. S mindez miért?
Mert Nagyon ROYAL akció indul!


Mivel tavaly hanyag vótunk, nem készült bodzaszörp, de idéntől ez nem lesz így!
Sőt, mivel a nagy mennyiség öröme csak bizonyos mennyiség felett jelentkezik, arra gondoltam, hogy előrendelhető-akcióval bodzaszörpgyárat ideiglenesítek!

Mi van benne?
Víz (uránmentes), bodzavirág, cukor, citromsav (borkősav).
Szirup, kb 1:5-1:7 higítással, számszerint 5 literben 1,5 kg. cukorral és 4-6 g borkősavval.
Kérhetős frissen, tartósító nélkül, vagy szalicillel tartósítva (ez nem oldódik, hanem az üveg tetején megül, megbontáskor le kell önteni, nem lesz szar íze tőle, de működik).
Utóbbi esetben természetesen ászokhordós érleléssel a Royal hordógyártól!

Mindenképpen akartam egy csajt, kerestem a góglén sok képet, de nem találtam olyan, hogy a bodzabokor mögött áll pucéran a csaj és a virágok takarják ki azokat a helyeket, amikre a kíváncsiságunk felkeltődik, de a bodzára kényszerülünk gondolni ezzel serkentve a vásárlói kedvet.


Az ára gyakorlatilag cukor+benzin áron megy. 188-ra jön ki, felkerekítem 200-ra, úgyis mindig van valami plusz költség, ráadásul mosogatnom is kell.
Tehát csak most, csak Royal tagoknak és fanoknak!
Bodzaszörp
200 Ft/liter

Jelentkezés ímélben!

2 megjegyzés:

Mityo said...

bodzapálinkás hordó!!

Mityo said...

kell! a miénk úgy betetvesedett, hogy legyakom az egész fát vagy bokrot vagy mifacct