Thursday, May 12, 2011

Blogajánló

Minden kedves és kedvtelen radiocost olvasónak ajánlom Weber Kristóf érzékeny, szerteágazó, utánozhatatlan humorú, friss gondolatokat közvetítő és ébresztő posztszösszeneteit. Jó szemezgetést!

De előtte is egy kis kedvcsináló:

A minap leszólított egy harmincas evek elején járó szakadt férfi. Megkérdezte, szeretem-e a költészetet. Azt válaszoltam, hogy szeretem, viszont nem szeretem, ha leszólítanak. Pedig ő olyan verseket tudna nekem mutatni, amilyeneket még sosem olvastam. Ebben biztos voltam, mint ahogy abban is, hogy pénzre megy a játék. Beültünk így a környék leglepukkantabb kocsmájába, szerényen csak egy kisfröccsöt kért magának, én beértem egy pohár szódával. Mivel nem volt nálam a szemüvegem, megkértem, olvasson föl nekem. Akadozva olvasta fel dilettáns sorait, olyan érzésem volt mintha Verlaine-t hallgatnék rossz magyar fordításban. A nyolcadik kisfröccs után köszöntem el tőle. Hazafelé betértem a kávéházamba, egy abszintra: tisztulásra vágytam. Ám éreztem a hátamon valaki tekintetét: egy szemüveges hölgy bámult rám szelíden, de leplezetlen tolakodással. A harmadik abszint után fordultam hozzá egy kérdéssel:
- Hölgyem, szabad megkérdeznem, hogy mi a véleménye a világirodalomról?


Fluxusjegyzetek
Hangulatok
Zenei magánfeljegyzések

0 megjegyzés: