Tuesday, May 17, 2011

Cost Music

Jom and Terry zenei alapok. 2004-2006 körülről. Találtam :) Ezek között van, hogy még nekem is újdonság. Sőt van, amiről el sem tudom dönteni, hogy a Hofi írta-e, vagy én...
A legislegelső szám, a Hawaii volt életem eddigi legszebb bevonulásának zenéje. A Spaceshoet is nagyon szerettem. Az Fjre is szerintem jó szám lenne. Persze mindegyik kicsit hiányos, mert ezek szóltak, élőben meg rájátszott a gitár, a konga, a bassz és ment rá az ének is...
Jom and Terry basics by aratopepe

5 megjegyzés:

Mityo said...

életem legnagyobb hibái közé tartozik, hogy nem mentem el JnT koncertre, sajnos ez már így marad...

A Hawaii így üresen is nagyon kaszál, simán elférne egy jpop-os (mondjuk ki: shibuya-kei) válogatáson.
Kicsit emlékeztet Yoshinori Sunahara: 2300 Hawaii c. számára, akinél még nem cenzorálták a youtube-ot, keressen reá.

Mityo said...

hopp megvan: http://mp3lemon.org/song/416355/Yoshinori_Sunahara_-_06_-_2300_Hawaii

Boglári Tamás said...

nekem a szpészshúz nagyon húz

Renato Csatich said...

a Matenal vannak meg videofelvetlek, ha le nem torolte...erdemes lenne egy kutatast vegezni, hiszen ez egy Bizottsaggal felert:)

Mityo said...

kérek kontakt!