Tuesday, June 21, 2011

Cost music

Zerkula János és neje.

A Mediawave-s akció.


Baszom, aki hova való
Jaj, de baszom, aki hová való, Baszom, aki hová való.
Hogy én sem vagyok ide való, Jaj, de én sem vagyok ide való.
Mer én oda való vagyok, Mer én oda való vagyok, Ahol az a csillag ragyog,
Jaj, de ahol az a csillag ragyog.
Hej, de mondd meg, bú, merre menjek el, Mondd meg, bú, merre menjek el,
Hogy tőled maradjak én el, Jaj, de hogy tőled maradjak én el.
Akármerre menyek lakni, Akármerre menyek lakni,
Hogy mindenütt búval kell élni, Jaj, de mindenütt búval kell élni.
Mikor a bút osztották volt, S mikor a bút osztották volt,
Hogy én legelöl állottam volt, Jaj, de nékem a legtöbb jutott volt.
Hogy vigyen el, lelkem, a halál, Vigyen el, lelkem, a halál,
Mikor jó kedviben talál, Jaj, de mikor jó kedviben talál.

0 megjegyzés: