Thursday, June 30, 2011

péntek esti - nem vlog

tudom, hogy csütörtök van, de nem érdekel
szóval felhívott Ő, az a bizonyos, és egész hétvégét betöltő lábremegést okozott és egész hétvégét betöltő kitöltő, belülről fakadó szépséget
szóval felhívott Ő, a barnaszemű, jóképű férfi, aki miatt már jóideje pirulok, mint egy bakfis.
a bakfis, amúgyis kihalóban lévő emberfajta, talán én vagyok az utolsó példány, egy harmincegynéhány éves bakfis, és ahhoz képest ez fejlődés, hogy nemrég még harmincéves óvodás voltam,szóval már nincsenek bakfisok ezen a földön, csak én, a bakfis korú lányok mind kiégett harmincas nőnek néznek ki és félem és kétlem, hogy pirultak e valaha is.
minden a kirakatban, nem bírom ezt a kifordított világot, ahol állok gyanútlanul a zebránál és egyszercsak ott van előttem egy segg, tényleg nem sok takarja, egy bakfiskorú segge és még én jövök zavarba
és minden a belekről szól, felpuffadt, eltömődött, háromdimenziós beteg belek mindenhol és nekem rohannom kell megvenni a megfelelő gyógyszert, hogy elmúljon a puffadás a görcs a rothadás, valami félreértés lesz itt, hiszen a középpont nem egyenlő a belekkel

nyomasztóbb ez, mint egy barokk festmény, azok legalább felvállalták a húst, nyomasztó ez, mint egy Greenaway-film, mert ott már csak rothadó hús van
de nem úgy, elmúlt már a századfordulós ilyen dög leszel te is ilyen rothadó hús romantika, mert bordák bökdösik a sápadt szürke bőrt, és csillámport ken rá és barnítókrémet
Azazzello-krémre vágyom és fehéren ragyogva állnék előtte, ha egyszer, ha netán
és nem marad más csak az étvágyadból étvágyamba lebegő levegő szaga
emlékszem egyszer felhívott Ő az a bizonyos, és bíborpiros ajkam csókra csábító korall partokkal szegélyezett vénusz forrás
és magához hívott
és mire öt év múltán hazatértem a kiapadt vénusz forrás málló korall partjait rothadó férgek tetemei lepték el.
hát lehet így elcsábítani egy férfit?

nem találtam meg még az egyensúlyt, de egy pillanatra elsimul minden
régen éreztem , ahogy a pirulás végigfut az arcomon, ezt a felszabadult könnyed könnyebbséget, mintha nem létezne súly, lekerült a vállamról az is, amitől már egyenesen járni sem tudtam évek óta
szerelmes vagyok, végre.

3 megjegyzés:

aPepe said...

EDDDUUUUUSSSS!!!!! Nagyon kevés lányt ismerek, aki örökre SZÉP.
TE AZ VAGY!!!!!!

Dévényi Anna said...

Éljenek a harmincegynéhány éves bakfisok!
Éljenek a harmincegynéhányéves szerelmesek!

(egy harmincegynéhányéves
csitri)

édua said...

edus!! írj még!!!!!!!!!!!! Sokat!!!