Saturday, July 9, 2011

Álom Cost


összefutottam egy régi lányismerőssel, falusi lány, nagyszájú, jófej csaj. soha nem voltam vele közeli kapcsolatban, de most valahogy előugrott a semmiből. egy nagy épületben voltunk, talán hotel, sehol senki, mintha csak bezárták volna estére a helyet. nappali melegedő hotel. sötét volt a folyosókon, de semmi félelem, indultam haza. aztán megjelent V., sztreccses rövidnadrágban, pólóban. előlibbent, mint régen, mosolyogva, vidáman, energikusan. örültünk egymásnak. láttam, hogy a fanszőrzete kilóg a nadrág fölött. érdekes volt, de leesett, hogy ez valami új divat. hogy meghagyják bozontosra, de úgy hogy a nadrág fölött meg mint valami dús bokor, ott kandikáljon ki a has alatt. észrevette, hogy rápillantottam a fanjára. tett is valami megjegyzést, hogy ezt így szereti vagy valami ilyesmi. a következő pillanatban már rendesen rá is markoltam a pinájára. nem ugrott el, nem ellenkezett, élvezte. aztán húzott be magával a legközelebbi szobába és mondta is, na akkor most ide bemegyünk! az ágyon voltunk, vetkőztettem, simogattam a combját, egyre beljebb...nem volt nedves. ebben a pillanatban észrevettem, hogy van még egy férfi az ágy mellett, egy alvó férfi. megilletődtem. de ahogy jobban körbenézek, látom, hogy legalább 3 alvó férfi van mellettünk, akik éppen ébredeznek, mert V. hangosan mond néha valamit, nem zavartatja magát. én is engedek egy kicsit. V. mondja, hogy égeti a hüvelye, hogy izgatott nagyon. már benne vagyok, de kiesik a farkam. látom, hogy véres az ágy. mondom neki, mi van, ő nagyon megijed, szabadkozik. mondom, hogy nem nagy ügy, nem zavar. folytatjuk. a 3 férfi már felült, tesznek-vesznek. semmi szexuális izgalom, csak benne vagyok, mint valami langyos kalács a kihülő kemencében.

0 megjegyzés: