Tuesday, October 11, 2011

Cost Tourism

A hétvégén csináltunk egy kis túrát. Szóljon ez a dal ezért először is.


Hol is kezdjem? Volt egy varázslatos éjszaka, amikor a Mityó DJzett a TiTiTában (a régi stuncorgó újranyitott, a legjobb hely a városban, bizony, az első próbatermünk a Jom and Terryvel, ezért is szeretem annyira a helyet, meg mert jó). Szóval a varázslatos éjszakán persze egy sörre indultunk át, semmi többre, a Sünivel. Hát fél 12-től fél 4-ig megállás nélkül táncoltunk. Megismerkedtem Katja-val, aki németországból jött, volt egy magyar barátja és nagyon szereti Pécset. Süni pedig gyönyörűen táncolt Katával. :-)
Szóval nagyon szép kis időnk volt ott, a héten még párszor találkoztam a leánnyal, megismertem még jópár külföldi diákot, összecimboráztunk. Gyakorlatilag ez óta a 3 vagy szűk 4 hét óta beszélek angolul. Egész jól megy.
Egyszer megkérdeztek, hogy nincs-e kedvem utazni velük, bérelnének egy kocsit és uccu Horvátország. Mondom, hogy miért ne? Úgysem nyaraltam a nyáron túl sokat. Elkértem a szüleim kocsiját, hogy még olcsóbb legyen. Rengeteget tervezgettünk, hogy mit merre, hova menjünk, mi legyen, engem az egész nem érdekelt, csak hogy menjünk már...én voltam az ügyeletes hippi, aki állandóan hangoztatja, hogy az út, tesó, az út lényeg, nem a célja.
Első nap, este indulás, irány Zadar! 6-7 óra autózás, éjjel, zenére. Mivel a kazetta beszart a kocsiba, maradt az mp3. Csak Katjanak volt mp3-a, tehát ő lett a DJ...ráadásul nagyon jól nyomta, végig parti volt a kocsiban! Táncoltunk a sávok között az autópályán. Új kedvencem Jan Delay :)

Zadar, hajnali 5. Kel fel a nap a hegyeknél, 20 fok van, a tenger 18-20 fokos, sajnos fáradtabb voltam, mint fürdeni képes, de erős dolgokat kaptam a tengertől. Kacsáztam :)
Óriási vihart fogtunk ott, bemenekültünk egy plázába, nem volt más választás.
6kor indultunk eléggé elázva Plitvicébe. Megtaláltuk a házunkat, nagyon fasza kis konyhás szobákat kaptunk, kettőt. Nagy életet éltünk, főztünk, út szélén vettünk zöldségeket, vettünk bort, satöbbi.
Másnap lassú indulás, imádtam, utána irány a nemzeti park. Ezren voltak, rengeteg ember, sok japán, koreai, német, magyar. Kicsit rontott a szépségén, de azért megérte, jó kis hely. Este buli "otthon". TVztünk, röhögtünk a horvát adásokon, hallottam azt a szót, hogy multiperfekt. Percekik feküdtem tőle, az új bandám neve ez lesz!

Patrice, német arc, de fekete és sosem szólal meg németül...óriási raggae adag.
Másnap irány haza, nem siettünk, nem volt célunk, kis utakon, falvakon át, a gyönyörű hegyi utakon irány Zagrab, Kutina, Virovitica, aztán Barcs. Délután 5, szüleimhez be, óriási vacsora várt, krumplistészta, süti, satöbbi.
Csodás pillanatok voltak végig. Elmentettem volna, ha a mentés nem csökkentené a dolgok értékét...

Sorban: én, David, francia srác, hihetetlen arc, állandóan énekel és nagyon jó humora van. Katja, a német lány, nagyon őszinte, ha táncol, valami van köztünk, vagy lesz, remélem. Paul, katalán srác, természetesen megszállott! Óriási arc, zenél is, vele nagyon jóbe lettünk, itt marad karácsonyozni magyarba, család leszünk :) Édesanyám, édesapám, köszi a vacsit, imádnak titeket a srácoklányok, tényleg odáig vannak. Sarah, vega csajszi, róla nehéz mást mondani, igazi berlini feminista mozgalmár, vitába soha nem akarok vele szállni, nincs inputja, nem lehet rá hatni, de azért nem rossz arc...értitek :)
Végül egy banda Hildesheimból, egy kisvárosból, ahol Katja tanul.

Bejön ez is. Csak most esik le, hogy egy csaj a hegedűs...

0 megjegyzés: