Thursday, November 10, 2011

Őőőőő Cost - Country

Amilyen reggel volt ma...lehet, hogy enélkül nem tértem volna vissza a való életbe...


Kibővítem ezt a postot. Mégpedig a counry taggel.
Nehezen viselem a countryt, de már találtam belőle egykét igazán emberközeli alkotást. De most nem ezek következnek. Az előző csaj ihlette a többit.
Eredetileg csak egy commentet akartam rádobni, hogy azt hiszem a franciák állnak a legtávolabb a countrytól, vagyis a francia nyelv. Nekem nagyon nem áll fülre. Főleg ez az ember.

Egy kínai bácsi egy olasz hevederes mandolinnal.
Mondjuk még így is hitelesebb, mint az előző francia úr, viszont az ének...

A cseh szöveg se rossz, de itt a sör és a kocsma megszeretteti velem.


Egyenlőre ennyit :)
Azért visszahozásképpen egy műveltebb darab:


1 megjegyzés:

Unknown said...

Ez a sparhert, meg a milliós Godin gittyó, meg ez a zene, meg a mikulásrobot! Ez valóban visszaránt a valóságba! :)