Thursday, December 15, 2011

Rövidfilmest 2011



Nagyon nagyon jó kis vetítés volt tegnap. Az utóbbi évek legjobb hangulatú rövidfilm-estje. Sajnos Gábor nem tudott eljönni, nagyon sajnáltam (így majdnem nem volt pálinkánk :)), de sok néző, megtisztelt mozivászon és leginkább nagyon nagyon jó filmek voltak! Nem is tudom, hogy alakult így, a filmek legtöbbje egy héttel a vetítés előtt futott be, de volt aki a két vetítés közötti szünetben szaladt be a pendrive-al, mondom, hogy oké, menjen a film.
Jó reklám volt, többen érdeklődtek, hogy hogy, s mint a filmezés pécsen, mondtam, hogy hát, csinálni kell, akkor megtudod :-) A Képköznapokra is remélhetőleg szereztünk pár érdeklődőt. Például a lány filmje nyert a diákfilmfeszkón egy Képköznapok-csapatjegyet. A kép nagyban nagyon erős, nagyon elvitt.

Tomi a filmnovelláivan és a vlogjátékkal szintén óriási vázat adott az egésznek, nagyon élveztem, komolyan büszke voltam, hogy én nyomhattam meg a playt!
S nagyon erős animációk voltak idén, ez köszönhető a diákfilmfeszkós anyagnak is, de volt nagyon ötletes, nagyon ügyesen megcsinált és nagyon szerethető MOME-s film is nem egy. Á! És egy animáció a nőiségről, egy nőtől...odavoltam érte (értük :))!

Érkezett nem egy igazi igazi igazi amatőr alkotás, tele energiával. Egy középiskolás videoklip, egy film a mittudomén-miről, a képzeletről, vagy a valóságról, nagyon tetszett.
És itt volt a Trógerek sorozat alkotógárdástul, hát az akkora pezsgőtabletta volt az állóvízbe, hogy többen nem bírták.

Ajánlom az I, II, III-at egy körben lezavarni, higgyétek el, jobb lesz!! :)
Végig figyelem volt a vászonra, voltak nagy tapsok, akkor egészen úgy éreztem, hogy szó szerint esszük a filmeket.
Na, szóval, nem aludtam túl sokat előtte, de nagyon megérte, nagyon jó hangulat volt. Nagyon kösz a Tititának a helyet, nagyon működik ott a mozi, nem az a stresszes piroskarfás, hanem valami nagyon jó összhangban marad a bor és a vászon.
Első év, hogy tőlem nem ment le semmi...hát ha ezen múlik, hogy jó hangulat van, akkor én nem küldök több filmet :)
Jövőre...vagy talán előbb? :)

0 megjegyzés: