Thursday, March 29, 2012

Elefántcsontblog

mire leülnék írni már réges rég megírtam fejben mindent, így újra kell kreálnom magam. tartozom a londoni nőügyeimmel magamnak, nem látom át a helyzetet, sors-ismétlődésben vagyok. mindegyik nőnél azt hiszem, hogy nah, akkor most megállapodtam végre, megtaláltam az igazit, lehet nyomni együtt. persze belevetítek, de vetítés nélkül nincsen szerelem. éppen most kell ilyen idézetbe belefussak: a művész mindent tud a szerelemről, de meg kell tanulnia nélküle élni. valami ilyesmi volt, a határidőnaplómban találtam, nem mintha határidőkkel élnék, elhagytam rég a napi-teendős listáimat. most csak sorra veszem őket röviden, majd lehet kifejtem jobban, amit el is kezdtem egyszer. muszáj lesz, de nincsen kedvem ezzel sem dolgozni. semmivel sincs kedvem dolgozni pedig tele vagyok energiával, bár valószínűleg pont ezért, mert nem vesztegetem üres teendőkre, nincs is rá időm a munka mellett. ha végzek a melóval, élvezem a semmittevést ugyanúgy mint a lakótársammal való forgatást. most belekezdtünk egybe, lazán, pajkosan, csak tartsuk a tempót!
 túl vagyok egy szakításon megint, muszáj szüretelni. míg korábban a művészi munka éltetett, most úgy tűnik, a nők nyertek. lehet vissza kellene térjek Sofiához, ő sohasem hagyott cserben, nem csalt meg, nem nevetett ki, nem alázott meg, nem utáltatta meg magát velem, nem beszélt kétértelműen, nem illette magát, nem fogta meg a farkam, nem versenyzett, nem kényszerített, nem ítélt szenvedésre, nem kért kölcsön semmit tőlem, amit aztán nem követeltem vissza, vagy éppen hagytam a faszba, hadd vesszen minden. ha nem írnám le, Isten az atyám, elfelejtém őket, mint valami rossz filmet.


 Ela (Elizabet), lengyel
 Valentin, francia, egyestés
 Judit, spanyol
 Ellen, brit feka törpe, a szerető
 Sára, magyar
 Karolina, lengyel
 Jana, cseh, egy csók erejéig
 Helena, portugál
 Eva, litván, csók és seggmarkolászás
 Anca, román-magyar


 nézzük csak, a tízből 4 kiesik, mert ha intenzív is volt a velük való kapcsolatom, tiszavirág életűnek ígérkeztek. tehát 6 nő 3 év alatt. ha leírom ennek a 6 nőnek a történetét, máris meg kell, hogy világosodjak, nincs mese. legyen ez az év a megvilágosodás éve.