Wednesday, April 4, 2012

Alter Cost

az előző postban lévő index videó végén az a Neurotic szám, hát azt derég hallottam már, hu de jó volt. Neurotic - Adj gázt! (Budapesti látnok demo 1987) A főhőst tízszer eltalálják De szerencsére ez csak egy horzsolás Fütyülj a csőbe, forgasd a tárt Csináljunk egy kis Amerikát Ez az éjszaka, ez az éjszaka, Mikor az ingem hátul elszakadt Micsoda éjszaka, egyedül mész haza Ma este mindenkinek van egy kis vérszaga Jön a tömeg, fiatal, öreg Harap a szomszéd utas zsebében az öleb A részeg a népdalt dünnyögi De ha kijózanodik, a hideget nyögi Nyugi-nyugi, ez a világ más Plusz a másvilágon van a folytatás Szerencsétlen éppen keresztet ácsol És egy melegítős senki rászól Betöröm én a szíved jegét De valakinek már megkaptam a jegyét Lemondok a lemondásról, nem vagyok én elnök Én egy becsületes srác vagyok Aki most begyorsult és fellök Adj gázt, hogy hátra dőljek És vért az éhezőknek Adj gázt, hogy hátra dőljek És vért az éhezőknek Ez a lift most felvisz a tizedikig Aztán a repülőgép elvisz Lisszabonig Ott a tengerparton vár nyolc Oldsmobil Engedd el hát a babakocsit Adj gázt, hogy hátra dőljek És vért az éhezőknek Adj gázt, hogy hátra dőljek És vért az éhezőknek Adj gázt!

1 megjegyzés:

roomann said...

bizony milyen jó...