Monday, November 24, 2008

DreamFactory

...de nem indy...

Mert ma azt álmodtam, hogy a próbateremben vagyunk, egy bulit szervezünk, talán épp hagymát pucolok, mindegy. Megjönnek a vendégek, belépek a terembe és nincs ott Rendzsó a dobod! Kirohanok, kérdem mi ez? Tomi mondta, hogy megvették, már el is vitték. Én abban a pillanatban vágom földhöz magam és bőgve hisztizek, hogy de az a dob az a dob, a szerelmes mindenségit! A csodapergő és a lábdob, nem is beszélve, hogy a napokban tettem plusz tompítást a lábdobba.
Megnyugodtam, kimentem a klubhelységbe, majd zenét hallottam bentről. A Tomi ott volt, játszott valami ismeretlenekkel és más billentyűzött! Néztem be, s láttam, hogy nem hiányzok onnan. Mocskosmód mérges voltam, mert nem én billentyűzök.

Mivel 25679-es Országos Képzési Jegyzékszámú (OKJ) "Álomfejtő" tanfolyamot kezdtem el, tudom, hogy
GYEREKEK! KURVÁRA ITT VAN AZ ÚJ KORSZAK!!!!!!!! MA KEZDŐDIK!

1 megjegyzés:

mz said...

Úgy érted, hogy máma?