Tuesday, November 11, 2008

Szomszédom, Han Solo

Emlékeztek, ugye, hogy C3PO A birodalom visszavágban folyton Solo kapitány tetteinek valószínűségét számolja, és többnyire az esélytelen matematikai megfelelőjéhez közelítő értékeket kap. Solo kapitány persze fittyet hány az esélyekre, a legnagyobb lehetetlenségeket is megcsinálja, mert ő akkora ász. Vannak ilyenek az életben is.

Ott van mindjárt az északi szomszédom.

Ma délután három óráig ő is csak egy egyszerű szomszéd volt. Néha eldiskuráltunk a kerítés mellett, referenciának használtam az epresét a saját telepítésemhez, levideóztam a baromfiudvarát, és talán ez minden. De ma nagyot nőtt a szememben. Számomra innentől ő a helyi Han Solo.
Történt ugyanis, hogy bementem a községházára jelezni, hogy van házam, és szeretnék adót fizetni, ha kell. A hivatalnoknő igen készségesen elmagyarázta, hogy majd csak a következő évtől kell ilyet, addig is fölírta az adataimat. Amikor a nevemhez ért (ez a rész egyből az elején volt), megállt a kezében a toll, és idegesen az asztalon pihenő kamerámra nézett (nálam volt, előtte videóztam a falut).
- Magának tényleg ez a neve?
- Igen, tényleg.
- Nem viccel, tényleg?
- Nem viccelek, ide is van írva, tessék nézni.
- De hát nálunk lakik már egy ilyen nevű.
- Na, ez érdekes. Merrefelé lakik?
- Na ez az érdekes, mert kettővel maga mellett.
- ...
- ...

Tehát a második szomszédomnak teljesen ugyanaz a neve, mint nekem, vagyis a szomszédom mindkét szomszédját ugyanúgy HÍVJÁK. Ha mondjuk Kovács Istvánnak, vagy Csang Vej-nek hívnának, nem is lenne ebben semmi különös, elég gyakori mindkettő. De ahhoz, hogy valakinek mindkét szomszédját úgy hívják, mint engem, kell némi Han Solo-ság. Értitek ezt? Ááááá!

(A másiknak csak a gúnyneve - Copfos - volt ismert eddig a faluban, mert nemigen beszélget senkivel. Ezek szerint Han-nal sem beszélt még, mert csak szólt volna, amikor bemutatkoztam, hogy már lakik egy ilyen nevű mellette.)


4 megjegyzés:

iku map said...

:D
copfos? hívhatnánk mz/x-nek...

Renato Csatich said...

boszorkányság!!!
az én storim ehhez annyi, hogy miután megismertem Elát, a lengyel királynőt, kiderült, hogy a szomszédban dolgozik, azaz ott, ahol jómagam is. na ez is nagy ászság azért!:)

Mityo said...

Egy vicc jut eszembe erről:

Barry es Will rendszeresen együtt golfoznak. A szokásos szerdai játék közben azonban kénytelenek folyton leállni, mert az előttük haladó két női játékos minden tóba és homokcsapdába beletalál, és csak araszolgatnak a pályán. Vegül Barry azt mondja:

- Ez így katasztrófa, odamegyek, megkérdezem, megelőzhetjük-e őket.

El is indul a nők felé, de félúton megáll, sarkon fordul, és vörös arccal érkezik vissza.
- Nem tehetem. Az egyik a feleségem, a másik a szeretőm. Inkább te menj oda.

Will elindul a nők fele, de ő is megáll félúton és visszafordul.:
- Hát b..meg, erre mondják, hogy kicsi a világ...

mz said...

Mekkora vicc! Nagy vagy, Mityó! :)

Rendzsaw, az a lényeges különbség, hogy míg a lengyel királynő nyilvánvalóan már Magyarországon ismert és távolról csodált téged, kiutazott utánad külföldre, meghívatta magát abba a bizonyos buliba, és aztán "véletlenül" elintézte, hogy a szomszédban kapjon állást, addig az én szomszédom semmit nem csinált, csak várta, hogy letelepedjenek mellette az mz-k :)

mz/x én vagyok már. Akkor ő lehetne mz/y