Saturday, March 28, 2009

Könyvbarátoknak

ebbe a blogba futottam bele, amit már az előző postba is beraktam, de gondoltam, megér egy külön említést. csak néhány bejegyzésébe olvastam bele (könyvtáros testvérünk jótanácsaiba) de igazi felüdülés volt, komolyan. van humora és érdekes könyvekről van itt szó. sajnos jelenleg felfüggesztette az írást...

"Bizonytalan időre felfüggesztem a blogolást. Valamiért nem megy már. Halmokban állnak az elolvasott, de meg nem írt könyvek, ha mégis írok valamit, szar lesz. Ez nem meló, erőltetni nem érdemes.

Két év, kábé 150 elolvasott könyv.

Veszekedtünk itt faszparasztokkal, nagyritkán előfordultak jó beszélgetések, kaptam jó tippeket, még dícséretet is. Köszönöm mindenkinek. (A faszparasztoknak is. Ők viccesek.)

Jó volt.

Nálam persze sosem lehet tudni, rakjatok be RSS-be, oszt majd meglátjuk".

0 megjegyzés: