Sunday, May 24, 2009

seko blog¤

BASzkYÍÍÍÍ!!!


ma reggek kurva korán keltem vasárnaphoz képest(szarni kellet(fél5 előtt).
kiengedtem a csirkéket.
meg akartam igazítani a vasvillát((FÜLEMüle( dalol rengeteget, énekel több is,már nem szép,hanem szívszaggató ,ja főleg éjjel és hajnalban danol)rigó dal, verebek viszonylagmég kussban,friss levegő,nyugalom,ébredezek)),s ekkor úgy bebasztam a fejem a palába ,hogy vérzett.
séta föl.semmi gond.tényleg.
v érzécsillapítás irány >>>>a NET:
Első a Cost:ÉLjen a Pepeblog!! DE SZÉÉÉÉÉP
Második:tegnap eszembe jutott,há a gémajl-mondom ma is ránézek.
Legyen ez harmadik:hát látom vót ám cirkusz(NAGYNAGY KÖREMAIL),he?!Volt rajtam minden,há.Riadalom ,visítás,röhögés ,sunyizás(természetesen nem akartam sajnos kibírni,így elolvastam a személyesen írt ímélt isBOCS),elérzékenyülés,stb.,azt úgy megindított ,mondom írok ilyen szart ,de látom ám,vagyis nézegetem a dátumokat,azt a Renátó kicsit megváltozottat,sikerült időben beraknom a Costra ?A körímél előtt, vagy után?!?Baszki én ezt nem tudtam"""!Ezévótittolyankuss,hátmostírjatok!! VIVALAREZISZTANT

5 megjegyzés:

aPepe said...

Hát ez így nagyon szép, így egybe, a történet, amin röhögtem, a kis animáció és ez a szerintem nagyon emberi felismerés. Bizony így kee' kérem napot kezdeni.
DE FEETESZEM A KÉRDÉST EHELYT:
HOOOL VOLTATOK A PÉNTEKI BULI ALATTTT????
AZT HITTEM JÖTTÖK!! HIÁNYOZTATOK NAGYON!

seko said...

sajnálom ,de má ténleg eemegyünk,majd előtte keresünk tefón.Vagy ezen a csudi-budi blogon?

aPepe said...

hát igen, kicsit magamat is ostorozom, mert akartalak hívni, de a gitár tényleg az egész napomat lekötötte, annyira, hogy az ilyen telefonok egy az egybe elmaradtak (meg mert azt gondoltam, hogy jöttök mindenképpen)
Na, de legkzelebb, jajj nem is kicsit!

Renato Csatich said...

jaja, sikerült időben betenned a postodat:) tulajdonképpen ez a sátánista videó indított el bennem mindent....na jó, nem!:)
éljen a Sekó blog!! :)

seko said...

megyek sírni.. + +
'
˘˘˘˘