Saturday, August 1, 2009

The Londoners - Renato

a hóhér akasztja magát.

6 megjegyzés:

seko said...

köszi

Boglári Tamás said...

winner

Unknown said...

Yeah, it's absolutely winner!

I believe the problem is always inside. It isn't depend on circumstances. The key is to take things in order inside and than the circumstances will depend on you.

Sorry, I'm just practicing for my future, but anyway that's honest.

GabriellaSz said...

érdekes...én meg Londonba vágyom. Lowestoftban élek kb. 50.000 élnek itt, a tenger gyönyörű, de a kulturális élet nagyon sovány és úgy érzem megfulladok sokszor....
Elveszteni, megtalálni...aztán megint...mindenkinek meg van a saját "gyógyszere", én továbbra is Hamvas-Láthatatlan történetére vágyom, amikor hasonló érzések, gondolatok vágtatnak át rajtam. Illetve elkezdtem úszni és jógázni járni...és működik- de ez gondolom nem újdonság számodra sem.
Arra gondoltam, miközben néztem a videót, hogy vajon azt tudod e , hogy miért vagy Londonban? Van e célja vagy csak céltalan életszakasz amibe az is belefér, hogy szanatóriumnak éld meg....

és ismét és ismét- bocs érte, de Hamvas flashen vagyok megint, szóval ismét Őt kell idéznem...nem tudom miért ezek a sorok, de a filmedet, azaz Téged nézve, hallgatva ez ugrott be..ide:)


Az új helyzetre való tekintettel a dolgok megértését újból kell kezdeni.

Vagy, ami még fontosabb: aki ebben az új helyzetben a dolgokat meg akarja érteni, annak az egészet elölről kell kezdenie.

És ami még ennél is fontosabb: az embernek még sohasem volt annyira szüksége az isteni értelem fényének segítségére, mint most, amikor a dolgok megértését újból és elölről kell kezdenie.

Ez nagyjából annak a világváltozásnak az értelme, hogy a Föld és az emberiség a Vízöntő jelébe lép.
HamvasBéla

Renato Csatich said...

:))
nem ennyire komolyak a dolgok:))
ez csak egy videó kb. egy hónappal korábbról, amit rohadt voltam feltölteni eddig, s ha mondjuk másnap kezdek el dumálni Londonról, lehet, egészen mást mondok. a lényeg ebben a vlogban, hogy éppen mit érzel, gondolsz, azt jónapot. lehet menni tovább. majd újra visszatérni, ha kedved szottyan.

meg nem London szép és jó oldalát akarom megmutatni. az unalmas.
nem boldogítani akarok én, isten ments:)

a portugál fiatalokat nem véletlenül vlogoltattam meg. mert tele volt a faszuk londonnal. na, nekem éppen ez kellett. ez film, ne felejtsük el. nem a valóság:)
a valóság ebbena tekintetben ott van a porugál fiataloknál, akik éppen indiába készülnek boldogan.

egyébként valahogyan azt vettem észre, hogy egy vlogra nem lehet kommentelni. arra videóválasz a megfelelő.

bírom a Béla bácsit is, de nem szeretem drogként használni:)

GabriellaSz said...

úh, a videó válasz még nekem nem fog menni, technikai okok miatt:)
Szóval, akkor nem annyira komoly, értem...elvégre szerelem is van, munka is van, vlog is van:)
Indiába én is mennék, de nagyon:)
Béláról..ja, már más is mondta nekem, hogy óvatosan merüljek:)