Saturday, September 26, 2009

Cost Job - Az ideális állásajánlat

A saját blogomra már felraktam, de Rendzsó kérésének engedve további részletekkel itt is közlöm, mert érdemes. :)

Tehát: munkakeresés során ráakadtam erre a gyöngyszemre. A hirdetés így hangzik, egy az egyben másolom ide:

"KREATÍV,MEGBÍZHATÓ SZEMÉLYEKET KERESEK REKLÁM ANYAGOK TERJESZTÉSÉRE SŰRGŐSEN ,OTHONI MUNKA ÉRD:BÁRMIKÓR E-MAILBEN ,24 ÓRÁN BELÜL VÁLASZOLOK ,UTÁNA ÁTGONDOLHATJA ,HOGY CSINÁLJA VAGY NEM ."

Ugye minden hirdetéshez lehet csatolni valamilyen képet, hogy érdekesebb legyen, vagy jobban alátámassza a hirdetendő dolgot. Ehhez ezt a képet csatolták:



Írtam a tagnak egy emailt, hátha válaszol nekem valami postolhatót. Nem csalódtam, tessék:

"Üdvözlöm tisztelt PÉTER ,a címemre elküld egy felcimzett válas borítékot és egy 900ft-ról nekem befizetett csek fénymásolatát ,én ha megkapom elküldöm önnek az állás ajánlatokat és a jelentkező lapot amit azonnal elkül a munkáltatója felé .Érdemes csinálni én sem bántam a havi zsebpénzem megvan bőven .Én ezt amunkát főállás mellett csinálom ,álltalában havi 200-230 jelentkezőm van erre az állára ,ebből 130-140 személy belemer vágni a reklám anyag terjesztésbe ezt szorozza meg 900ft-al megéri ? persze ,hogy meg különben én sem foglalkoznék vele ,csakis magán múlik ,hogy mennyit tesz zsebre .Az azonosítomat írja rá a jelentkező lapjára ,BA6-106015 .az ,hogy adózik vagy nem ez a maga magán ügye .Ha bármilyen jellegű problémája van ,nem ért valamit én segítek önnek elindúlni e-mailen keresztűl .A cég bevan jegyezve a Cégbíróságon ,utána lehet nézni ,minden törvényesen müködik .T G. L. ,SOK SÍKERT KÍVÁNOK PÉTER . "

Ez valami csuda! Hát nem? Az egyszerűség esszenciája.



0 megjegyzés: