Saturday, September 26, 2009

Radio Cost Játék

elozo jatekunk egyik nevezojetol.

4 megjegyzés:

Boglári Tamás said...

haver,
ez kicsit sok nekem.
legalább tedd be a read more-ba.
vagy hát mindegy is, akkor is itt lesz.
a vlog mindhaláligot egyébként izraelből is megnézték, és a beágyazott verziót a radiocostról
tehát
reméljük majd ők is nevetnek.

aPepe said...

nemnem
Ön Nyert!

:D:D:D

(sőt, ezt a verziót szinte vártam)

aPepe said...
This comment has been removed by the author.
Renato Csatich said...

ha a keresztenyeknek lenne valami kulsodleges jegyuk, mondjuk valami fitymadarabbal, akkor abbol indultam volna ki:)
a tabukat ha megerintjuk, akkor az csak jot jelent. es azt csak ugy lehet, ha ellenuk megyunk. ugy latszik nincs mas ut.

van egy jo konyv: http://www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/Product?ProductName=118803_ENGLANDER_NATHAN_ELVISELHETETLEN_NEMI_GERJEDELMEK_ENYHITESERE__ULPIUS_HAZ_KONYVKIADO

nekem itt esett le, hogy zsido vagyok. hogy mindeki zsido.
ajanlom mindenkinek, oda bele a konyvajanloba, na:)