Saturday, March 12, 2011

Electric Cost - Mother


vannak zenék, amelyek nem csak a figyelmet, de a hangerőt is megkívánják, így talán elhitethetjük magunkkal, hogy kocerten vagyunk (amikor csak akarunk).
Susumu Yokota
http://www.susumuyokota.org/
nagy albumzabáló lettem. napi egy két album, minimum. kevésnél állok meg, mert kevésnél érzem azt, hogy érdemes elidőzni, így nem is kísérnek el. igen, komolyzenét is hallgatok, és ezt a komolyságot is keresem mindenben, kevés sikerrel. de vannak szerencsés véletlenek, amikor keresés közben (állandó keresés! enélkül nem megy semmi) rábukkanok valamire, ott megállok egy csöppet, méregetek, hogy ez vajon tényleg jó, tényleg elég komoly e, azaz mély, ami mesél? aztán vagy eloszlik az álomkép és bebizonyosodik, hogy nem, csak én voltam szerelmes éppen abban a pillanatban, de másnap már nem, így csöndben tovább keresek, keresgélek.
így botlottam a Mother című albumba. először fel sem tűnt, hátulról cserkészett be, jól csinálta, kikapcsolt. vissza is tértem hozzá, akkor már magáévá tett. amikor már azt hittem, bízhatok benne (harmadszorra), megerőszakolt.
újra egy album, egy egész album, nem ám csak egy szám, s a többi meg töltelék.
a kedvenc számaim nincsenek fent, majd lehet még videóklipben végzik, hivatalosan.
ez itt éppen egy twin peaks-es szám, badalamentis allűrök nélkül. idézi még a cocteau twins-et is. hoppá, csupa twins!
a 2. percnél gyönyörű váltás. relax és hangerő, mondom.





1 megjegyzés:

nassani said...

végre energia :)
thnx!!! :)