Saturday, March 12, 2011

szombati szerető

Annyira életvidám volt az egész kezdet, élveztük az életet. Buli napon lementünk sokan közösen együtt, ő is jött a párjával. Álltak a sarokban és nem táncoltak. Én elöttük csináltam a műsorom,mert bolond vagyok:) Annyira nevetett rajtam,beszéltem a melleihez, mindent tettem mit eddig még sosem,de csak mértékkel ugye.

Lányok szeretitek az egy éjszakás kalandokat?
nem,azt csak a ringyók szeretik
Sok nő szeretne egyéjszakás kalandot, csak azért, mert egy kis szórakozásra, kényeztetésre vágyik, persze érzelmek nélkül. Mindazonáltal, ha hosszú távú kapcsolatot keresel, hagyd ki az egyéjszakást, mert ezek nagyon ritkán vezetnek komoly kapcsolathoz.

Sziasztok! Nekem majdnem volt egy egyéjszakás kalandom,de a pasi ajtójából táncoltam vissza

Ha egy csapatépítő tréning vagy üzleti utazás során csábul el valaki, míg a párja otthon várja, az akár váláshoz is vezethet. – Akár titkolják, akár bevallják, az emberek nagy része élete során átesik egy vagy több egyéjszakás kalandon

3. Elméleteket gyártunk

Összeülünk a csajokkal egy üveg bor felett, és kitaláljuk a tutit arról, hogy a pasi vajon mit is gondol erről az egészről. A második palack után odáig jutunk, hogy valószínűleg halálosan szerelmes belénk, csak megijedt a határozottságunktól és a mérhetetlen intelligenciánktól, ezután pedig egyértelmű, hogy írnunk kell neki egy sms-t.

Általános tévhit, hogy a nők nem vevők az érzelmektől mentes szexre.

Az evolúció véglényének definíciója a gyakorlatban így néz ki: a hamburger számára fontosabb, mint a szex, emellett az – így öncélúan – vonzó test fontosabb, mint a telefon, az internet és a jó szex együttvéve.

Ugyan, hol van ez a nagy darwinizmusoktól!
A feleséged hófehérben jelenik meg a pulpitus előtt, mint Elza, álmatag, szelíd, akkorákat hazudik az általa kitalált szerelmeidről, hogy döbbenetedben megfulladsz. A válás kimondása utáni napon meghívót kapsz az esküvőjére.

sztem ez nem ciki csk az a baj h a lányok többsége az én koromban úgy m1 bele az ilyenekbe h elhiszi azt a fiúnak h az többet is akar tőle és hoppá lefekszik a fiúwal talán lesz belőle wmi talán nem m elég sok olyan wan aki azt mondja a lánynak h tetszel meg ilyesmi majd a lány lefekszik wele és a fiú utána ott hagya... a lánynak meg marad a szégyen... ezért jobb mindjárt megbeszélni h ebből csk is 1 éjszakás kaland lehet és semmi más ... tudom h azt gondoljátok h mit tudhatok én erről d higyétek el elég sokat m 18-19éwesek között nőttem fel ...

Az enyém hót prózai eset.
Házasságközvetítő iroda (anno 1980). Ki kell tölteni valami önismereti teszt-szerűséget is - lehet, hogy ez belejátszott a sikerbe.
Randi egy könnyen megközelíthető helyen, majd beülünk egy presszóba.
A hölgy, vagyis azóta egyfolytában Ő, pedig elkezd dumálni. Irtó jó, hogy nem, kell azon spekulálni, milyen támét szedjek elő.
Pár óra múltán (már egész máshol) többször belenézek a szemébe, csak úgy lazán.
- Mit nézel? - kérdezi.
- Olyan érdekes az arcod...
Fél perc csönd, majd fentiek megismétlődnek. De most már azt felelem:
- Tetszel.
- Nem akarsz megcsókolni?
Dehogynem.
Ezzel minden el is dőlt. Végleg.

Aztán a kijózanodás olyan volt, mint valami rémálom. Feküdtem az ágyban, figyeltem a fiú hosszú, gubancos haját, zilált arcát, végignéztem meztelen testemen. Kérdések cikáztak a fejemben. Mit keresek én itt? Mire volt ez jó? A fiút csúnyának láttam, magamat pedig undorítónak.

Látom sms:tudom hulyebunkoparaszt es fasz is vagyok,nem akarlak megbantani,de eljottem.Mindez ékezet nélkül mert úgy olcsóbb persze

nekem már többször volt több éves kapcsolatom,most is benne vagyok egy 3év 4ónaposban és egy kicsit se volt ilyen igényem h 1 éjszakára oda adjam magam bárkinek ha nem szeretem.. szerintem gusztustalan dolog.. a csók még simán belefér.. SZERINTEM..

nekem az egyedülálló anya státusz sem unszimpatikus.
vannak nők, akik egyszerűen nem akarnak részt venni a párkapcsolatokkal járó állandó taktikai és érzelmi katyvaszban. ettől még nem a pasikkal van a bajuk, egyszerűen csak a párkapcsolatok buktatóival. semmivel sem rosszabbak, mint azok a nők, akik tíz körömmel kapaszkodnak egy fos kapcsolatba pusztán a fel nem vállalt gyávaságuk okán (meg, hogy legyen apja a gyereknek), és közben csak azt nem veszik észre, hogy a gyerekük szenved az adott helyzetben.

Sosem mennék bele ilyenbe. Ne tapperoljon egy idegen kan se, meg én se lépnék kapcsolatba szexuálisan idegennel. Meg kell a fenének a sok nemi nyavalya...Különben is: csak egy tartós kapcsolatban ismerheti ki a partnered a tested, szexuális szokásaid, így nagyobb valószínűséggel tud a csúcsra juttatni, mint egy idegen, akinek fogalma sincs, hogyan működik a testem.

Éppen csak tanulgattam a html-t. Épp akkor tanultam meg, hogy kell animált gif-et csinálni, és beszúrni egy fórumba. Egyedül is voltam, gondoltam elhelyezek egy eredeti, pöpec hirdetést a Randivonalon. A Tökéletes Férfi hirdetését. Sokan válaszoltak, néhányukkal találkoztam is. Aztán, amikorra lecsengett a dolog, kaptam egy e-mailt: "Tetszik a hirdetésed. Gratulálok." (vagy valami ilyesmi...). Úgy tűnt, nem akart semmi mást, mint gratulálni. Levelezgetni kezdtünk. Gondolatokat cseréltünk, jópofiztunk, minden különösebb cél nélkül. Aztán, amikorra a levélváltás igazán besűrűsödött (kb. 1 üzenet/10 perc), elcsábítottam egy randevúra. Jót beszélgettünk, elvittem a kedvenc helyemre (Naplás tó, este 11-kor. Eljött velem... :-).
Ennek három éve. Éppen egy éve, hogy összeházasodtunk. És éppen nyolc hónapja, hogy megfogant Zsófi lányunk.


Bulihevében megdugatni magam,és megjátszani az orgazmust?
Egykettőre kinövik ezt a hülyeséget a mai lányok is,remélem!

7.Képzeld el meztelenül


Míg várod, hogy megérkezzetek valamelyikőtök lakására, képzeletedben máris vetkőztesd le a fickót. Lásd ruha nélkül: karjait, fenekét, nemi szervét. Az ágyban így már aligha fogsz elbátortalanodni.



Aki szép, annak könnyű. De mi van azokkal akik nem születtek szépnek? Benne lennék egyéjszakásba én is, ha tudnám azt, hogy akármikor szerezhetek magamnak partnert. De ez vhogy nem lehetséges... Ezért marad a párkapcsolat...

Terri Conley a Michigani Egyetem pszichológusa, aki a kutatást készítette, a következőképpen foglalta össze a lényeget, „Ha olyan férfival kerül szembe egy nő, akivel biztonságban érezheti magát, és azt feltételezi, hogy a férfi szexuális teljesítménye ekvivalens a sajátjával, akkor ugyanakkora eséllyel lesz kedve az egyéjszakás kalandhoz, mint egy férfinak.”

9.Légy felkészült
Ha úgy tervezed, hogy valakit hazaviszel az éjszaka folyamán, mielőtt elindulsz az éjszakába csábítani, rakd rendbe a lakásodat, az ágyadról pakold le a rengeteg plüssállatot, és a szennyest a padlóról – ha van.

Január 2.-án felhívtam, hogy jöjjön fel hozzám. Szeretnék beszélni vele. Belépett a szobába és láttam a szemén, hogy halálra van rémülve, hogy mit fogok mondani neki. Leültettem és megfogtam a kezét. Elmondtam neki, hogy én nem akarok hazudni neki. Szerelmes még most sem vagyok. De adok egy esélyt ennek a kapcsolatnak. Próbáljuk meg.

Megpróbáltuk. Hét évig együtt voltunk. Jóban, rosszban, egészségben, betegségben. Szeptemberben utoljára az én hangomra ébredt fel és nyitotta ki a szemét. Még aznap éjszaka meghalt.

Jön a telihold, nyár van, szabadbankúrós idő. Muszáj már ilyen vulgárisnak lenni, nehogy elragadjanak az érzelmek, mert érzelmekről itt szó sincs, csak szex, egészségügyi dugás. Az érzelmek oda kerültek, ahova valók, a filmbe. Vagy nem tudom, másoknak biztos vannak még érzelmeik, nem beszélek ilyenekről másokkal, bár mások beszélnek nekem néha, azt mondják vannak érzelmeik, vagy emlékeznek arra, hogy voltak érzelmeik.

Talán akkor kezdődött minden, amikor akaratom ellenére analizáltak. Meg okolhatnám Holdacskát is, bárcsak ne is hallottam volna róla, de most már mindegy Ő is benne van a történetben.
Mi a teendő? Kábítószer. Az ilyen alkalmakhoz nem passzol a bor, ha bort iszunk, pláne vörösbort, az az érzelmek illuzióját csöpögteti szét az ereinkben. Bár néha talán ez kell, hazudni valami elfogadhatót, hogy mégsem vagyunk állatok.
Szóval kábítószer, kényelmesen ellazulva hátradőlni a pamlagon, mosolyogni buta szemekkel a másikra.
Talán néha azért van szükség arra a másk testre, hogy az legyen a viszonyítási alap, hozzá képest magamat is látom, nélküle?
Hát erről szól az egyéjszakás kaland, két test találkozik és egy estére megkapják a tiszta helyzet illuzióját, hogy tudják kik ők és mit akarnak.

Akkor most felhívom, hátha van kedve egy estényi bizonyosossághoz.
Kicsöng.


És a legnagyobb hiba:

11. Szerelmesek leszünk

(magyarázat: ez a szöveg egy elvetélt hypertext kísérlet végeredménye. általában nem szoktam megjegyzést fűzni az effajta kísérletezéseimhez, de most mégis szükségesnek érzem. a fenti szöveget a netről ollóztam össze mindössze pár óra böngészés után, a szerkesztéssel egy félórát foglalkoztam, kb. ha úgy tetszik, ez egy talált szöveg. egyrészt abból fakad, hogy tegnap megtaláltam egy régi szövegemet, az volt az egyik kiindulópont. a másik kiindulópont a női magazinok szövegeire épül, amiket évek óta olvasok lelkesen elmerülve a semmitmondó használhatatlan jótanácsok tömegében (de a női magazinok szövegei olyan táptalaj nekem, amihez még biztos vissza fogok térni, szóval a dolognak ez az egy része nem lejátszott ügy)a harmadik, hogy már borzasztó régóta foglalkoztat az ötlet, írni egy regényt csak idézetekből. de beláttam, hogy az egész dolog így, ebben a formában túlzottan technikai lett.
ha tetszik, vegyétek úgy, hogy egy zsákutcát posztoltam)

2 megjegyzés:

Boglári Tamás said...

aztaleborult.
új női narratíva.

veemer said...

sztem nem zsákutca, a szerkesztésben, dramaturgiában van a truváj - a színház érzékenyebb most erre. a németek tavaly teljesen el voltak foglalva egy kisregénnyel, ami részben már megjelent blogokból szerkesztődött, érdekes módon női szerzője (nagyon fiatal) volt. egyrészről csomó díjat kapott, másrészről meg szétszedték, hogy jelöletlenül idézett és hogy ez nem alkotás. más: zwirbler címen íródik már az első facebook regény :) egy ausztriában élő magyar írja, németül - a kommentek is beépülnek a folyamba.